تاریخ قطعی رمز ایستا مشخص شد

 این نهاد بار دیگر تاکید کرد که مشتریان بانکی ظرف چند روز آینده نسبت به فعال‌سازی «رمز دوم پویا» به‌ویژه از طریق روش دریافت پیامک با مراجعه به وب‌سایت بانک یا خودپرداز و یا شعبه اقدام لازم را انجام دهند.

به گفته بانک مرکزی، پیرو اقدامات انجام‌شده در مورد قطع رمز دوم ایستا (رمز دوم فعلی کارت بانکی) از روز هشتم بهمن‌ماه، به اطلاع هموطنان می‌رساند ادامه روند قطع رمز دوم ایستا در بانک‌ها و موسسات اعتباری به شرح ذیل است:

  • بانک‌ کشاورزی در روز سیزدهم بهمن‌ماه جاری
  • بانک‌های رفاه و سینا در روز چهاردهم بهمن‌ماه جاری
  • بانک‌های مسکن، ملت، دی و قوامین در روز پانزدهم بهمن‌ماه جاری
  • بانک‌های سامان، توسعه تعاون، قرض‌الحسنه مهر ایران، پست‌بانک و موسسه اعتباری ملل در روز شانزدهم بهمن‌ماه جاری

بانک مرکزی همچنین اعلام کرده قطع سرویس رمز دوم ایستا در سایر بانک‌ها نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

بانک مرکزی مجددا تاکید کرده مشتریان بانکی ظرف چند روز آینده نسبت به فعال‌سازی «رمز دوم پویا» به‌ویژه از طریق روش دریافت پیامک با مراجعه به وب‌سایت بانک یا خودپرداز و یا شعبه اقدام لازم را انجام دهند.

به نظر می‌رسد تا پایان سال جاری حذف رمزهای ایستا در همه بانک‌ها اجرایی خواهد شد، فلذا مشتریان بانکی باید هر چه زودتر برای فعال‌سازی رمز دوم پویا اقدام نمایند و برای این کار شماره تلفن همراه خود را در یکی از درگاه‌های بانکی تایید کنند. مشتریان پس از تایید شماره تلفن همراه خود در بانکی که در آن حساب دارند؛ قادر خواهند بود با فشردن دکمه «دریافت رمز دوم پویا» در درگاه‌های پرداخت و اپلیکیشن‌های بانکی، رمز دوم پویا را از طریق پیامک به طور رایگان دریافت کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا