ایسوس نسخه بهبود یافته سری RX 5700 TUF Gaming را عرضه کرد

این عرضه شامل مدل‌ TUF 3-RX5700-O8G-EVO-GAMING برای RX 5700 و TUF 3-RX5700XT-O8G-EVO-GAMING برای RX 5700 XT می‌شود. این دو کارت بهبودهایی را نسبت به سری کارت گرافیک‌های اصلی TUF Gaming سری RX 5700 تجربه‌ کرده‌اند، کارت‌هایی که توسط بررسی کنندگان بخاطر مشکلاتی در خنک کنندگی نقدهای تا حدودی منفی دریافت کردند.

کارت‌های به روز شده TUF Gaming EVO حالا از هیت سینک آلومینیومی کاملا متفاوتی بهره می‌برند که نسبت به مدل به کار رفته در کارت‌های TUF Gaming اصلی باعث می‌شود تماس بهتری با قطعات داغ روی PCB صورت پذیرد.

ایسوس البته سیستم تهویه را نیز به روز کرده و حالا شاهد سه فن از نوع Axial هستیم که جایگزین فن‌های معمول در سری قبلی شده‌اند. این فن‌ها از پروانه‌هایی استفاده می‌کنند که به یک حلقه بیرونی متصل شده‌اند و به شکل موثرتری به خنک کنندگی کمک می‌کند. فن حاضر در وسط البته مقداری کوچک‌تر از دو فن کناریست. سرعت کلاک در این دو نسخه بازبینی شده تفاوتی کرده، تا 1720 مگاهرتز فرکانس بازی و تا 1750 مگاهرتز بوست برای RX 5700 و تا 1795 مگاهرتز فرکانس بازی و تا 1905 مگاهرتز فرکانس بوست برای مدل RX 5700 XT. هر دو کارت از طریق نرم افزار حالت اورکلاک را پشتیبانی می‌کنند که تقریبا 70 مگاهرتز افزایش را پدید می‌آورد. ایسوس مدل‌های اصلی TUF Gaming این کارت‌ها را نسخه جدید EVO در همان قیمت قبلی جایگزین می‌کند.

منبع: دیجیاتو

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا