کافه پارک با محوریت انرژی هوشمند

در این کافه پارک به موضوعاتی چون امکان‌سنجی راه‌حل‌های هوش مصنوعی در صنعت انرژی، بیان مسائل قابل حل صنایع نفت، گاز و برق با ابزارهای هوش مصنوعی، معرفی شرکت‌های موفق حوزه انرژی و هوش مصنوعی پرداخته خواهد شد.

این رویداد تخصصی "انرژی هوشمند" با موضوع فناوری‌های همگرا، با حضور مدیران صنایع انرژی، توسعه‌دهندگان فعال در حوزه هوش مصنوعی، دانشجویان رشته‌های مختلف نفت، انرژی، کامپیوتر، بازاریابی، مدیریت، نرم‌افزار و سایر رشته‌ها، اعضای هیأت علمی، استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا، مدیران محصول و مدیران پروژه، طراحان محصول و خدمات، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری، استودیوهای خلاق، تولیدکنندگان اپلیکیشن و نرم‌افزار، فعالان خدمات شهر هوشمند، مراکز فناوری‌ اطلاعات سازمان‌ها و مؤسسات و علاقه‌مندان به این حوزه برگزار می‌شود.

کافه پارک روز سه‌شنبه، ۱۵ بهمن ماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در محل سالن افلاک پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفه ۸۸۲۲۰۷۰۰ داخلی ۱۶۴ و ۱۵۴ تماس بگیرند و یا جهت ثبت‌نام به وب‌سایت http://utstpark.ir/newsnbic3 مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا