هافمن به زمان بیشتری برای توسعه بایت نیاز دارد

او پس از ترک واین، به دنبال ساخت برنامه جایگزین آن رفت و اکنون از برنامه جدید خود رونمایی کرده است. این برنامه «بایت» نام دارد و قول بازگشت ویژگی‌های واین را به کاربران می‌دهد.

البته هافمن چند سالی است که به دنبال ارائه برنامه‌ای با قابلیت‌های مشابه واین بود، اما توسعه ناپیوسته بایت (Byte) باعث شد بسیاری نسبت به عرضه آن چندان خوش‌بین نباشند. در ابتدا هافمن عنوان کرده بود که ابن برنامه در بهار سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود، ولی همان‌طور که می‌توانستیم پیش‌بینی کنیم، هافمن به زمان بیشتری برای توسعه بایت نیاز داشت.

اکنون او در توییتر خود عنوان کرده است که پلتفرم اشتراک ویدیو‌های کوتاه ۶ ثانیه‌ای بایت هم در اپ استور و هم در گوگل پلی منتشر شده و کاربران می‌توانند از آن برای به اشتراک‌گذاری ویدیو‌هایی کوتاه و خلاقانه استفاده کنند. اما اجازه دهید کمی بیشتر با این برنامه آشنا شویم. بایت در ابتدا پروژه V2 نام داشت، اما او پس از تعویق‌های مکرر انتشار اپ جایگزین واین، به این نام رسید و رسما پروژه را آغاز کرد.

نام بایت نیز پیش از این که برای این برنامه انتخاب شود، نام برنامه دیگری را یدک می‌کشید که اتفاقا توسط هافمن توسعه داده شده بود. برنامه قبلی این گونه بود که در آن کاربران یه جای تولید حلقه‌های بی‌پایان ویدیوها، حلقه‌های بی‌پایانی از موسیقی را ریمیکس می‌کردند و روی ویدیو‌های از پیش آماده یا گیف‌های می‌گذاشتند. دقیقا چیزی که بعد‌ها اپلیکیشن تیک تاک به سراغش رفت و به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها میان نوجوانان تبدیل شد.

بسیاری ممکن است اپ بایت را با سازنده تیک تاک که بایت دنس نام دارد، اشتباه بگیرند ولی در عمل بایت قرار است به عنوان رقیبی جدید برای تیک تاک باشد و در ادامه احتمالا شاهد ویدیو‌های خلاقانه زیادی از سوی کاربران این پلتفرم باشیم که حسابی برنامه چینی را به چالش می‌کشد. هافمن در رابطه با در‌آمدزایی از طریق بایت نیز اطلاعاتی را در اختیار کاربران گذاشته است.

او می‌گوید پس از این که توانست راه تبلیغات را به این برنامه باز کند، قرار است درآمدهای‌ آن را با تولید کنندگان محتوا در این پلتفرم به اشتراک بگذارد تا از این طریق بتوانند تولید کنندگان محتوای بیشتر را به اشتراک ویدیوهای خود در این برنامه ترغیب کند. او می‌گوید طی روزهای آتی اطلاعات جامع‌تری در رابطه با مدل‌های کسب و کار و قوانین این برنامه در اختیار کاربران و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

منبع:ورج

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا