عایق رطوبتی کوپلیمری MCI تولید شد

این شرکت تولیدکننده مواد شیمیایی صنعت ساختمان با تمرکز بر مواد آب‌بندی است و توانسته به عنوان شرکت دانش بنیان مورد تایید معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری محصول عایق رطوبتی کوپلیمری MCI را تولید نماید.

مهندس موسوی پورمهرام مدیرعامل این شرکت درباره محصول تولیدی این شرکت دانش بنیان گفت: عایق رطوبتی کوپلیمری MCI یک عایق دوجزیی و سرد اجرا هست که جایگزین ایزوگام و قیرگونی می شود.

مدیرعامل شرکت فراز پایه البرز افزود: این عایق قابلیت استفاده روی تمام مصالح ساختمانی را داراست و برای آب بندی استخر، روف گاردن و بام سبز، فلاور باکس، مخازن آب شرب، مخازن و سپتیک فاضلاب، پارکینگ و زیرزمین، بام، تراس و بالکن و غیره قابل استفاده است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر این عایق در پارک علم و فناوری البرز در حال تولید است و به تمام نقاط ایران قابل ارسال است، اظهار داشت: ایده تولید عایق رطوبتی MCI در سال ۹۳ به مرحله فرمولاسیون رسید و از سال ۹۴ تولید این عایق به صورت رسمی شروع شد این محصول به صورت مهندسی معکوس با استفاده از منابع و مواد اولیه داخلی و به صورت یک کار گروهی میان رشته ای متشکل از فارغ التحصیلان فیزیک، شیمی، زمین شناسی و عمران فرموله شده است.

موسوی پورمهرام افزود: شرکت فراز پایه با استفاده از تسهیلات دریافتی از صندوق کارآفرینی امید، صندوق توسعه فناوری های نوین و صندوق نوآوری و شکوفایی تجهیز شد و طرح تجاری سازی آن پیاده شد.

مدیرعامل شرکت فرازپایه البرز با اشاره به این که این شرکت در حال حاضر دارای ۷ نفر پرسنل ثابت و تمام وقت و حدود ۵ نفر نیروی دورکار و پاره وقت است، خاطرنشان کرد: با توجه به این که نمایشگاه قیر و آسفالت و عایق ها یک نمایشگاه تخصصی است استقبال عمومی از غرفه و محصولات ما خوب بود و امیدواریم با شرکت در این نمایشگاه ها، حلقه مشتریانمان گسترده‌تر شود.

مدیر این شرکت مستقر در پارک علم و فناوری البرز درباره موفقیت های این شرکت خانوادگی نیز گفت: شرکت فرازپایه با ارایه طرح تولید عایق رطوبتی MCI به عنوان طرح برترکارآفرینی استان البرز(پس از داوری صورت گرفته) به این جشنواره ورود پیدا نمود و در نهایت در داوری پایانی جشنواره به عنوان یکی از برترین طرحهای کارآفرینی کشور موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه ی نقدی از طرف سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح گردید.

وی افزود: تا کنون به واسطه ی حضور در پارک علم و فناوری البرز از تسهیلاتی از این مجموعه و صندوق توسعه فناوری های نوین معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری اقدام نموده ایم.

موسوی پورمهرام در پایان گفت: تشکیل تیم های میان رشته ای، شناسایی نیازهای صنعتی و ارتباط موثر با صنعتگران فعال در رشته ی تحصیلی شان و در نهایت اقدام به طراحی و تولید محصولات بر بنیان دانش و فناوری در قالب یک کسب و کار موفق از راهکارهایی است که می تواند دانش آموختگان را به سوی موفقیت و ایجاد کسب و کار هدایت کند.

پارک علم و فناوری البرز در حال حاضر بیش از 170 شرکت دانش بنیان و فناور مورد پذیرش و حمایت قرار داده است و از آنها در زمینه های مختلف حمایت می کند که بسیاری از آنها در سطح ملی و بین المللی می درخشند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا