دیوارهایی که به دروازه تبدیل شدند

این هنرمند مولداویایی، با کالی گرافی و اجرای خوب تصورات خود، دیوارها را به‌گونه‌ای به تصویر می‌کشد که گویا می‌خواهد ما را به جهانی دیگر ببرد. به نظر می‌رسد که دروازه‌های وی به ابعاد جدیدی باز می‌شود و او از ما می‌خواهد که به آن‌ها وارد شویم.

ایزون، هر بار که بر روی دیوار نقاشی می‌کند، سعی دارد که جهان جدیدی را خلق کند. او از بازدیدکنندگان می‌خواهد که تصور کنند پشت این سیمان‌های خاکستری معماری شهری، چه چیزی درحال وقوع است. ایزون امیدوار است که مردم با تفکر در این تصاویر، در مورد اسرار زندگی کنجکاوتر شوند.

ایزون می‌گوید: «سبک من نشان دادن چیزهای کشف نشده است. چه کسی می‌تواند تصور کند درون دیوار تا چه حد رنگی و عمیق است؟ یا درون کیهان؟ یا درون هر شخص ناشناسی که در خیابان، مترو و یا مغازه می‌بینیم؟ ما هرروز، لحظات بی‌شماری از زندگی خود را از دست می‌دهیم فقط برای اینکه مشغله‌ی زیاد داریم و نمی‌توانیم دست از کار بکشیم و چشم و روح خود را باز کنیم.»

این هنرمند با آثار هنری‌اش توانسته قدری جادو در محیط شهری پخش کند و البته در این کار موفق بوده است زیرا ما می‌توانیم جهان را از طریق هنر انتزاعی قدرتمند او احساس کنیم. هر دیواری القاکننده‌ی انرژی او است، همان‌گونه که او نیز تمام انرژی خود را به پروژه‌هایش می‌دهد و امیدوار است که این انرژی به مردم هم برسد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا