امضاء تفاهم‌نامه بانک توسعه تعاون با شرکت تعاونی‌های مصرف شهید ستاری

حجت اله مهدیان رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون صبح امروز در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت تعاونی‌های مصرف شمس اظهار داشت: بانک توسعه تعاون همواره برنامه‌ها، سیاست‌ها و محصولات ویژه‌ای برای شرکت‌های تعاونی به‌عنوان جامعه هدف اصلی در نظر گرفته است. ازاین‌رو محصولات تخصصی بانک جهت شرکت‌های تعاونی در کنار سایر خدمات قابل‌ارائه ازجمله مزیت‌های مهمی برای تأمین نیازهای مالی این شرکت‌ها محسوب می‌گردد.
حجت اله مهدیان در خصوص انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار داشت: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه حمایت از توسعه و گسترش بخش تعاون و تعاون گران و نیز فعالان اقتصادی این بخش از طریق پرداخت تسهیلات اعتباری به کارکنان نیروی هوائی و پدافند هوائی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح بوده و فرصتی مناسب جهت خدمات‌رسانی هر چه‌بهتر به قشر زحمتکش و باارزش نیروهای مسلح است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، اعطای تسهیلاتی با نرخ 15 درصد با دوره بازپرداخت 36 و 48 ماهه تا سقف فردی 300 میلیون ریال به متقاضیان در دستور اقدام خواهد بود.
مهدیان با تبیین کارکرد مهم طرح رونق تعاون در راستای حمایت از تعاونی‌های مصرف و در جهت بهبود شبکه توزیع و تکمیل چرخه تولید، توزیع و مصرف در همین رابطه افزود: این طرح در تقویت قدرت خرید خانواده‌ها کارکرد ویژه‌ای دارد؛ به‌گونه‌ای که شرکت تعاونی از طریق برقراری تعامل با بانک در این طرح، زمینه اعطای تسهیلات با سود 15 تا 17 درصدی با دوره بازپرداخت حداکثر پنج‌ساله را برای اعضا فراهم می‌سازد.
 
مدیرعامل بانک توسعه تعاون تعامل نزدیک و برگزاری نشست‌های اختصاصی با تعاونی‌ها را از مهم‌ترین برنامه‌های این بانک مطرح نمود و گفت:بانک توسعه تعاون باهدف افزایش تعاملات، شناسایی نیازها، مناسبات و شرایط تخصصی هر تعاونی، ارتباط منسجمی با تعاون گران برقرار نموده است؛ وی همچنین افزود: رویکرد اصلی بانک بر پایه تعامل و نزدیکی بیشتر با تعاونی‌ها به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و هدفمند است و براین اساس انتظار داریم تعاونی‌ها نیز ما را در این رسالت یاری نمایند تا با همکاری و مشارکت چندجانبه بتوان به اهداف عالیه که شامل افزایش اشتغال و رونق تولید می‌باشد، دست پیدا کنیم.
در ادامه جلسه صالحیان مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف شهید منصور ستاری با بیان اینکه این شرکت دارای شبکه گسترده جغرافیایی در سطح کشور می‌باشد افزود: 50 هزار عضو حقیقی و 52 فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور عضو این شرکت هستند.
لازم به ذکر است در این جلسه اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون، مدیران امور مشتریان و بانکداری شرکتی، امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، امور استان‌ها و شعب و مدیران شرکت تعاونی (شمس) نیز حضور داشتند.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا