برنامه های بانک سینا برای ایجاد ارزش افزوده و رضایتمندی مشتریان

دکتر ایمانی در دیدار با کارکنان منطقه و شعبه افزود: یکی از اولویت های بانک سینا، خدمت رسانی شایسته به مشتریان است که این مهم از طریق خلق درآمد، صرفه جویی در هزینه ها، ایجاد ارزش افزوده و ارتقای بهره وری امکانپذیر است و با برنامه هایی که در نظر داریم، این بخشها تقویت خواهند شد.
وی به اهمیت نقش شعب در این راستا تاکید کرد و بیان داشت: یک بخش مهم در تحقق اهداف، کارکنان شعب، تجارب، تخصص، دانسته ها و نوع رفتار آنان با مشتریان است که می تواند زمینه ساز بهره وری در شعب باشد و بعد دیگر تحقق اهداف، ارائه خدمات متنوع، به روز و مطابق خواست مشتریان به ویژه در حوزه اعتباری است که در این زمینه نیز اقداماتی صورت گرفته و تداوم خواهد یافت.
وی به جانمایی مناسب شعب در افزایش بهره وری هم اشاره کرد و بیان داشت: شعب به عنوان نقطه اتصال بانک و جامعه نقش مهمی در شناخت نیاز مشتریان دارند و کارکنان شعب هم با تحلیل بازار و آگاهی از این مهم می توانند در بهبود عملکرد شعب موثر باشند و در این راستا چنانچه این جمعبندی حاصل شود که جانمایی شعب پاسخگوی نیاز بانکی متقاضیان نیست، در خصوص انتقال آن به محل پربازده اقدام خواهد شد.
دکتر ایمانی همچنین با اشاره به اهمیت نمای ساختمان در ایجاد تصویر ذهنی مطلوب از بانک نزد مشتریان، اظهار داشت: نما و ظاهر زیبا و استاندارد در ایجاد تصویری متمایز و خاص از بانک تاثیرگذار است و یکی از اقدامات مهم در مدیریت منطقه غرب تهران و البرز، جابجایی و جانمایی به دفتر مدیریت منطقه به محل مطلوب و مناسب است که باید پیگیری های لازم صورت پذیرد.
گفتنی است در این دیدار عملکرد منطقه و شعبه از سوی مدیرعامل بانک مورد بررسی قرار گرفت و بر تلاش برای تحقق اهداف تاکید شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا