ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیت های موجود میسر است

دکتر ایمانی در این دیدارها با بیان آنکه اخلاق مداری، تعهد و تخصص از جمله ویژگیهای اصلی رفتاری کارکنان این بانک است، افزود: این خصلت های اخلاقی از بانک سینا برندی شناخته شده، بی حاشیه و خوشنام در جامعه ساخته که موجبات اعتماد بیش از پیش مشتریان را به همراه داشته و لازم است برای تقویت این سرمایه اجتماعی تلاش مستمر و مداوم صورت گیرد.
وی از جمله برنامه های بانک سینا را افزایش سهم بازار و تقویت برند عنوان کرد و اظهار داشت: ارتقاء جایگاه بانک با بهره گیری از فناوری ها و دانش روز، معرفی خدمات و محصولات رقابتی و جدید در کنار تدبیر، برنامه ریزی و شناخت بازار، میسر است که خوشبختانه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای حرکت بر مسیر تعالی و پیشرفت مهیا و فراهم است.
وی با تاکید بر اهمیت حوزه های اعتباری بانک در افزایش سهم بازار بانک، گفت: تحقق اهداف به ویژه در ماه های پایانی سال، از جمله اقدامات حیاتی و مهم برنامه های بانک است و همکاران به ویژه در بخش اعتباری باید با اجرای صحیح و درست سیاست ها و معرفی بهینه بسته های مختلف اعتباری در کنار بهره گیری از اختیارات تفویض شده، نسبت به بهبود وضعیت مصارف بانک اقدام کنند.
وی همچنین با اشاره به ضرورت کاهش هزینه پول در بانک تصریح کرد: ظرفیت ها و ساختارهای بانک به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک، از جایگاه خوبی برخوردار است که با اتکا بر آن می توان عملکرد بانک را در زمینه ارائه خدمات غیرمشاع بهبود بخشید و زمینه ساز کاهش هزینه های پول شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا