ایجاد ارزش اقتصادی در سطح ملی باصنایع مستقر در هرمزگان

عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون صنایع مستقر در استان هرمزگان را در جهت ایجاد ارزش اقتصادی در سطح ملی و ایجاد اشتغال بومی موثر دانست.
عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون که به‌منظور بازدید و گفتگو با مدیران شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، شرکت فولاد جنوب هرمزگان، شرکت تعاونی شناورهای تندرو دریای بندر و شرکت شیلاتی (تولید تن ماهی بندرعباس) در استان هرمزگان حضور یافته بود اظهار داشت: موقعیت ویژه تجاری و جغرافیایی هرمزگان موجب رونق کسب و کارهای گوناگون در بنادر و شهرهای استان گردیده است و سرمایه‌گذاری‌های متنوعی در بخش‌های اقتصادی استان توسط فعالان اقتصادی در حال انجام است و این مزیت‌ها قابلیت اشتغال برای استان هرمزگان و استان‌های همجوار را افزایش داده است.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در این دیدارها ضمن بررسی عملکرد استان در تعامل با تعاونگران و تولید کنندگان؛ حمایت از طرح‌های اشتغال روستایی و فراگیر را از مهمترین راهبردهای بانک برشمرد و گفت: کمک به راه‌اندازی چرخ تولید، حمایت از صنعتگران، پیگیری و رفع مشکلات صنعت از مهم‌ترین برنامه‌های بانک توسعه تعاون در استان هرمزگان است.
نجفی با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات تخصصی این بانک برای تعاونگران و تولیدکنندگان در همین رابطه افزود: اشتغال‌زایی، توسعه بخش تعاون و کمک به حفظ اشتغال از مهم‌ترین اهداف بانک توسعه تعاون است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون ضمن رعایت اصول و موازین مرتبط با تراز مالی و استانداردهای حسابداری، در تعامل با مشتریان به دنبال کشف سود نیست، بلکه حمایت از صنایع مولد و واحدهای کارآفرین در اولویت می‌باشد.
نجفی تصریح نمود: برای تسریع در تصویب و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی و تکریم مشتریان، حدود اختیارات استان‌ها افزایش یافته است، ازاین‌رو با ارتباطات پیوسته میان صف و ستاد بانک، امکان بهره‌گیری از رهنمودهای همکاران ستاد نیز به شکل مناسبی فراهم گردیده است.
شایان ذکر است در این سفر حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری، ایرج شیخ‌زاده مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی، احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب و اسماعیل امیری رئیس اداره کل بازاریابی و سید عنایت خداکرم پور مدیر شعب استان هرمزگان در دیدارهای با فعالان اقتصادی استان عضو هیات مدیره بانک را همراهی کردند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا