کراس اوور تویوتا یاریس تولید می شود

تویوتا می‌گوید کراس اوور جدیدش بر پایه پلتفرم GA-B که در یاریس جدید هم بکار رفته تولید خواهد شد. البته محصول جدید ژاپنی‌ها تنها نمونه‌ای خشن‌تر و با ارتفاع بیشتر در مقایسه با یاریس نخواهد بود چراکه تویوتا به دنبال تولید محصولی با ظاهر و ساختار متمایز است.

مت هریسون معاون تویوتای اروپا می‌گوید:

برای دیدن طراحی نهایی این خودرو نیازی به انتظار زیاد نخواهد بود. البته خواهید دید که این کراس اوور تنها یک یاریس با پوشش‌های محافظتی بدنه و سیستم تعلیقی با ارتفاع بیشتر نخواهد بود بلکه یک شاسی‌بلند کلاس B جدید و متمایز با طراحی دینامیک و جمع جور خواهد بود.

همراه با بیانیه رسمی تویوتا یک اسکچ طراحی نیز منتشر شده که ظاهری عضلانی و ابعادی احتمالاً کمی بزرگ‌تر از یاریس را نشان می‌دهد. البته این خودرو بزرگ‌تر از C-HR نخواهد بود زیرا در خبر قبلی گفته شده بود کراس اوور جدید تویوتا از نظر ابعاد و قیمت در جایگاهی پایین‌تر از C-HR قرار خواهد گرفت.
تویوتا می‌گوید کراس اوور جدیدش اواخر سال جاری معرفی خواهد شد و کار تولید آن نیز در کشور فرانسه صورت خواهد گرفت. نام، میزان تولید، قیمت و زمان عرضه به بازار این کراس اوور جدید هم نزدیک به زمان معرفی منتشر خواهد شد.

این خودرو به یاریس موفق در اروپا اضافه خواهد شد و انتظار داریم تا سال 2025 حدود 30 درصد فروش تویوتا در اروپا را به خود اختصاص دهد.

منبع:پدال

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا