مک‌ لارن سنا LM از راه رسید

مشتریان این مک لارن می‌دانند این برند بریتانیایی قصد تولید چه خودروهایی را دارد و همواره به انتظارات آن‌ها پاسخ داده شده است. این شرکت ابتدا مک لارن F1 افسانه‌ای را تولید کرد که منجر به تولید مدل مخصوص مسابقه مک لارن F1 GTR شد.

این خودروی مخصوص مسابقه در رویدادهای بین‌المللی از جمله مسابقات ۲۴ ساعته لمانز شرکت کرد. سپس F1 LM تولید شد که نسخه مخصوص جاده از مک لارن GTR بود.

بازسازی تاریخ با مک لارن P1

همین الگو در مورد P1 هم رعایت شد که نسخه GTR آن سال ۲۰۱۵ ساخته شد. این در واقع ادای احترامی به F1 GTR در سال ۱۹۹۵ بود، و باعث شد مک‌لارن جانشین شایسته‌ای برای آن مدل عرضه کند. سپس مک لارن P1 LM در سال ۲۰۱۶ ساخته شد. مک‌لارن ۵ نسخه از آن را فروخت و یکی از آن‌ها یعنی XP1 LM را برای تست و توسعه بیشتر برای خودش نگه داشت.

مک‌ لارن سنا در مسیر بزرگان

مک لارن سنا هم قرار است همان مسیر دیگر ابرخودروهای مک‌لارن را پیش بگیرد. پس از اینکه سنا GTR در سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد، می‌دانستیم که این برند بریتانیایی به زودی نسخه مخصوص جاده این خودروی مسابقه‌ای به نام سنا LM را روانه بازار خواهد کرد.

انتشار تصاویر مک‌ لارن سنا LM از سوی مک لارن گلاسکو

یک نمایندگی مک‌لارن در انگلستان در حساب اینستاگرام خودش تصاویری منتشر کرده که احتمالا متعلق به سنا LM باشند. این مدل که با عنوان نسخه لمانز سنا هم شناخته می‌شود، از همتای خودش جسورتر به نظر می‌آید، اما تغییراتی مثل دریچه‌های خنک کننده روی گلگیر و چرخ‌های متفاوت آن را از مدل مسابقه‌ای متمایز می‌کند. در سرتاسر بدنه این مک لارن سنا با رنگ خاکستری و رگه‌های نارنجی، شاهد نشان LM هستیم.

مدتی پیش گزارشاتی درباره تحویل چند سنا LM به نمایندگی‌های مک‌لارن منتشر شده بود. حالا با انتشار این تصاویر توسط این نمایندگی مک‌لارن، به نظر می‌آید قبل از اینکه خود مک‌لارن رسما از سنا LM رونمایی کند همه آن را دیده‌اند.

مک‌لارن هنوز تایید نکرده این تصاویر منتشر شده متعلق به سنا LM هستند.

منبع:دیجی کالا مگ

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا