ادامه راه سردار سلیمانی با تلاش برای رسیدن به قله های تک رقمی علم

پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با مهر در خصوص انتقام سخت ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد شجاع، آرام دل ها سپهبد سلیمانی گفت: سلیمانی و سلیمانی ها بیدار ماندند؛ مجاهده کردند؛ فعالیت کردند و در فراسوی مرزهای ما خصم داعش و جهل عفریت تباهی، سیاهی،ظلم و استکبار را از مرزهای ایران اسلامی دور کردند تا مردم ما هم در آسایش و آرامش بتوانند به فعالیت های خودشان ادامه دهند.

وی افزود: اگر ایران اسلامی در قله رفیع علم و فناوری و اقتدار علمی در منطقه و جهان ایستاده، به زحمت، همت و مجاهدتی است که شهید سلیمانی ها و همراهنشان در نیروهای مسلح، نیروهای امنیتی، نیروهای انتظامی شبانه روز انجام دادند.

کرمی خاطر نشان کرد: اگر ما از رتبه ۵۲ درسال ۲۰۰۰ در حوزه علم و فناوری به رتبه ۱۵ جهان می رسیم بخاطر محیط آرام و با امنیت بود؛ این جایگاه نمی توانست محقق شود اگر خدایی نکرده کشور ما مانند عراق و سوریه بود؛ این نمی توانست باشد اگر کشور ما هر لحظه بدهکار کشورهای دیگر در حوزه امنیت می بود.

وی عنوان کرد: بنظرم اکنون ادامه دهی راه سلیمانی جهاد، کوشش و تلاش بیشتر در راستای رسیدن به قله های تک رقمی علمی در سایر علومی که الان نیستیم است.

به گفته وی، اگر مردان اقتدار علمی می خواهند انتقام سخت بگیرند انتقام سخت آنها پیشرفت و توسعه علمی بیشتر است؛ فتح قله های علم و فناوری و در اختیار قرار دادن این علمشان به جوانان مستعد و خلاق پیشرو نیز خود یک انتقام سخت است.

وی تاکید کرد: دانشگاهها هرچه بیشتر در علم و فناوری پیشرفت کنند خودش به نوعی پاسخ سخت است.

کرمی افزود: این اقداماتی که در حوزه دفاعی، در حوزه پهپاد، موشکی، سلاح های نواورانه برای دفاع از کشور و صنایع دفاعی و… تولید می شود و شده حاصل کار دانشمندان ما بوده و ادامه آن می تواند یک نوع انتقام سخت در این حوزه باشد که دیگر هیچ مستکبر ظالم و خصم دونی نگاه خارج از عرف به ایران اسلامی نداشته باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا