کیسه‌های بسته‌بندی نانویی به ترکیه صادر شد

یک شرکت دانش بنیان قراردادی برای فروش ۱۰۰ تن کیسه بسته‌بندی با یک شرکت از ترکیه به امضا رسانده است.

رسول لسان‌خوش، مدیرعامل شرکت  گفت: براساس این قرارداد باید ۱۰۰ تن کیسه بسته‌بندی نانویی تحویل شرکت Aypek در ترکیه داده شود که تحویل اولین فاز به حجم ۵ تن انجام شده و قرار است ماهانه ۱۰ تن از این کیسه‌ها تحویل این شرکت شود.

به گفته دکتر لسان‌خوش این کیسه‌ها که دارای خاصیت کنترل رطوبت بوده و در آن‌ها از فناوری آنتی‌بلاک استفاده شده قرار است در اختیار کشاورزان ترکیه‌ای قرار بگیرد تا از این کیسه‌ها برای صادرات محصولات کشاورزی ترکیه به بازار روسیه و اروپا استفاده شود.

مدیرعامل شرکت افزود: ما قراردادی با یک شرکت ایرانی داریم که در قالب این قرارداد، تقریبا نیمی از ظروف بسته‌بندی گوشت و مرغ این شرکت با استفاده از مستربچ‌های نانویی تامین می‌شود، به طوری که در حال حاضر ماهانه ۴۰ تن مستربچ به این شرکت تحویل می‌دهیم. علاوه براین، کیسه‌های بسته‌بندی برای صادرات خیار، کاهو، کلم‌بروکلی و بادمجان نیز تولید و به بازار عرضه می‌کنیم.

به گفته وی، از آنجایی که پلی‌اتیلن خاصیت چسبندگی زیادی دارد از این رو به کیسه‌هایی که با این ماده ساخته می‌شود آنتی‌بلاک افزوده می‌شود که افزودن آنتی‌بلاک باعث کدر شدن و در برخی مواد مانع از کنترل رطوبت نیز می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا