جاماندگان دوباره‌ بسته‌ معیشتی چه کنند؟

حسین میرزایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در بازه زمانی ۳ تا ۲۰ آذر افرادی که بسته معیشتی را دریافت نکردند و در کد #۶۳۶۹* ثبت کردند بسته معیشتی را دریافت کردند که این افراد ۴ میلیون ۹۰۰ هزار خانوار بودند.

میرزایی با بیان اینکه افراد می‌توانند در سامانه hemayat.mcls.gov.ir شماره ملی و شماره حساب واریزی یارانه وارد کنند، افزود: تاکنون ۳ میلیون ۷۰ هزار ۵۳۱ خانوار درخواست خود را ثبت کردند.

وی افزود: تعداد ۴۱۹ هزار ۳۰۴ خانوار که بالغ بر یک میلیون ۲۲۷ هزار ۱۹۱ نفر هستند در مرحله جدید مشمول دریافت بسته حمایت معیشتی شدند.

سخنگوی ستاد شناسایی طرح بسته معیشتی ادامه داد: در این خصوص دو اقدام انجام دادیم ابتدا برای آن‌ها پیامک ارسال کردیم که خانوار شما مشمول است و کمک معیشتی به حساب آن‌ها واریز می‌شود و بعد لیست را به سازمان برنامه و بودجه تحویل دادیم.

میرزایی بیان کرد: افرادی که یارانه و حمایت معیشتی دریافت نمی‌کنند، می توانند از تاریخ ۱۰ دی تا ۲۴ دی مهلت ثبت نام دارند به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند و بخش ثبت خانوار جدید را کلیک و اطلاعات سرپرست خانوار را ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: آن ها باید شماره ملی، جنسیت، سال تولد سرپرست خانوار و یک شماره تلفن همراه را در سایت وارد کنند و قدم‌های بعدی برای آن‌ها پیامک می‌شود.

وی با بیان اینکه تا پایان دی ماه مشخص می‌شود که این افراد مشمول دریافت کمک معیشتی هستند یا خیر، بیان کرد:  کسانی که درخواست داده بودند، اما مشمول نشده بود از دوشنبه (۱۶ دی‌ماه) می‌تواند علت مشمول نشدنشان را متوجه شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا