آغاز ثبت‌نام برای نهمین مناظره ملی دانشجویان

سید علی‌اکبر هاشمی‎ راد اظهار کرد: هشتمین دوره مناظره‌های ملی دانشجویی توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با استانداردهای بین‌المللی برگزار گردید و تیم دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان نخستین تیم این دوره از رقابت‌‌ها معرفی شد.

وی هدف از برگزاری مناظره‌های دانشجویی را رشد و شکوفایی فرهنگ گفتگو، یادگیری اصیل و تقویت روحیه نقادی و انتقادپذیری در بین دانشجویان دانست و افزود: دانشگاه علم و فرهنگ برای تحقق این هدف متعالی پرورشی و آموزشی با حضور 16تیم در هشتمین دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویان شرکت کرد.

وی افزود: مرحله نخست این مناظره‌ها به صورت داخلی، مطابق با دستورالعمل‌های مسابقات مناظره‌ اجرا شد که از مجموع 16 تیم، دوتیم موفق به شرکت در مرحله منطقه‌ای البرز شدند و  در نهایت با رقابت در دانشگاه خوارزمی تیم «تنقیح مناط» دانشگاه علم و فرهنگ به مرحله کشوری راه یافت.

هاشمی‌راد افزود: پس از پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی در یک رقابت سنگین با داوری استادان و برندگان مناظره‌های پیشین، تیم دانشگاه علم و فرهنگ درنهایت موفق به کسب مقام نخست هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی گردید.

وی افزود: عنوان «دبیر اجرایی برتر مرحله استانی/دانشگاهی مسابقات» نیز به دانشگاه علم و فرهنگ رسید و خانم زینب نجفی فردهادلو -مدیر امور دانشجویی- موفق به کسب این عنوان شد که البته این امر افتخار دیگری برای دانشگاه محسوب می‌شود.

معاون‌دانشجویی فرهنگی با اظهارامیدواری درخصوص استمرار این مناظره‌ها و استقبال دانشجویان از این امر، تاکید کرد: مناظره‌های دانشجویی می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی باشد که این امر از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری است.   

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در مناظره‌ها می‌توانند؛ جهت کسب اطلاعات بیش‌تر به دفتر معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ واقع در ساختمان فرهنگ، طبقه پنجم مراجعه نمایند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا