آزمون توانمندی تدریس نانو برگزار می شود

شبکه مدرسان نانو، آزمون توانمندی تدریس نانو را بهمن ۹۸ برگزار می‌کند. این آزمون شامل دو مرحله ارزیابی علمی و مصاحبه تدریس خواهد بود که مرحله اول ۲۴ بهمن‌ماه و در تهران برگزار خواهد شد. منابع آزمون علمی مشتمل بر حدود ۴۰ مقاله از مقالات سایت آموزش فناوری نانو به همراه کتاب محصولات نانو ساخت ایران است. علاقه‌مندان فرصت دارند تا ۱۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ با مراجعه به کارتابل شخصی خود در سایت ستاد نانو در آزمون ثبت‌نام کنند.

شبکه مدرسان فناوری نانو با هدف شناسایی و پرورش متخصصین توانمند با عنوان مدرس نانو، آزمون‌های توانمندی تدریس نانو را برگزار می‌کند. رویکرد این شبکه ایجاد بستری برای آموزش و ترویج علم و فناوری نانو در ایران توسط افراد متخصص و توانمند در دو حوزه فناوری نانو و تدریس است؛ مدرسان نانو از طریق شرکت در آزمون‌های اعلام شده و کسب حدنصاب‎های لازم به عضویت این شبکه درمی‎آیند.

داوطلبانی که حداقل ۷۰درصد از نمره آزمون علمی حضوری را کسب کنند، واجد شرایط ورود به مصاحبه تدریس (مرحله دوم) می‌شوند؛ مصاحبه‌ها به دو صورت حضوری و آنلاین و در هفته اول اسفندماه برگزار خواهد شد. روند برگزاری مصاحبه، مشابه مصاحبه آزمون تدریس نهمین مسابقه ملی، شامل ارائه یک تدریس ده دقیقه‌ای برای مخاطبان دانشجو به صورت عمومی توسط شرکت‌کنندگان و ۱۰ الی ۱۵ دقیقه پرسش و پاسخ با داوران خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا