روابط عمومی کارآمد موجب اعتلای سازمان می شود

سعید معادی مشاور مدیر عامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی کارشناسان روابط عمومی استانها که با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون برگزار شد اظهار داشت: روابط عمومی زنگار گرفته نمی تواند به خوبی محصولات و خدمات سازمان را انعکاس دهد، از این رو شفافیت عملکرد و اطلاع رسانی مناسب در انعکاس بهینه خدمات بانک بسیار حائز اهمیت است.

وی در همین رابطه افزود: اطلاع یابی از جریان های اطلاعاتی و عملکردی سازمان در ایفای نقش وظایف بسیار مهم است. معادی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در ارزش آفرینی و اعتماد آفرینی در میان ذینفعان و مشتریان افزود: ایجاد جریان آزاد اطلاعات و زمینه سازی برای تحقق بخش مهمی از حقوق شهروندی و سازمانی در زمره ماموریت های همکاران روابط عمومی می باشد و دفاع از حقوق مردم و صیانت از حقوق سازمان از تکالیف ارزنده این عزیزان است.

معادی رصد و آگاهی از دیدگاهها، نقطه نظرات جامعه هدف و عموم مردم را از مهمترین کارکردهای روابط عمومی دانست و افزود: روابط عمومی کارآمد موجب ارتقا و تعالی سازمان می شود و در صورت ناکارآمدی این واحد، ممکن است سازمان به اضمحلال برود.

مدیر روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون نقش همکاران روابط عمومی این بانک در انعکاس عملکرد این بانک در طرحهای ملی را اثر گذار دانست و ابراز امیدواری نمود با تلاش همکاران روابط عمومی، اطلاع رسانی خدمات بانک در طرحهای ملی و تکالیف دولتی مداومت یابد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا