رونمایی کتاب منتشره مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون

کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش و حسین سرین رییس اداره کل پژوهش بانک توسعه تعاون کتاب "میانبر جاری سازی استراتژی" نوشته جرون دی فلندر و ترجمه حسین سرین و مصطفی باقری را به حجت اله مهدیان رییس هیات مدیره و مدیر عامل و عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اهدا نمودند.

حجت اله مهدیان رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون که عهده دار  تدوین پیشگفتار این کتاب بوده است در این جلسه گفت: تدوین نظریات اقتصادی و مدیریتی و مستندسازی تجربیات توسعه ای بانک توسعه تعاون در اعتلای علمی این بانک بسیار موثر است.

وی در همین رابطه افزود: ایجاد علم و دانش تجربی و انباشت دانش سازمانی از مهمترین برنامه های بانک توسعه تعاون است و شایسته است اندوخته علمی و تجربی همکاران در حین اجرای برنامه های ملی و طرحهای توسعه ای در مرکز آموزش و پژوهش مستند سازی گردد.

در این جلسه سعید معادی مشاور مدیر عامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون گفت: فراهم سازی زمینه برای رشد دانش و شکوفایی علمی همکاران از محورهای مورد توصیه مدیران ارشد بانک بوده است و همکاران نیز با رویکرد دانش محور تا کنون منشا اثرات ماندگار بوده اند. عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون حمایت معنوی مرکز آموزش و پژوهش از آثار تولیدی همکاران را عاملی برای افزایش انگیزه و توسعه مهارت های فردی و سازمانی عنوان نمود.

کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش خاطر نشان کرد: اهداف و برنامه های این مرکز  معطوف به تقویت و ارتقای دانش متعارف بانکداری و همچنین مستندسازی دانش تجربی همکاران و حمایت از آثار تولیدی آنها می باشد.

شایان ذکر است کتاب میانبر جاری سا زی استراتژی شامل رهمنودهایی در حوزه طرح ریزی، تدوین،  اجرا و بهبود استراتژی می باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا