اضافه کردن فیلم‌ها به فهرست تماشای گوگل

پایگاه افشاگر "9to5Google" کشف کرده است که شرکت گوگل کارت جدیدی را برای صفحه نتایج جستجو در تلفن همراه رو خواهد کرد که به کاربران امکان می‌دهد سریال‌های تلویزیونی و فیلم و نمایش‌ها را به "فهرست تماشا" اضافه کنند.

اگر فیلم یا نمایش مورد نظر چیزی است که می‌توان در یوتیوب تماشا کرد، این کارت شامل دکمه "اکنون تماشا کنید" همراه با قیمت آن و پیوندی خواهد بود که مستقیماً به صفحه آن منتقل می‌شود. در عین حال، اگر چیزی است که در سینماها در حال اکران است، با گزینه "دریافت بلیت" مواجه خواهید شد که شما را به صفحه اعلام سانس‌ها می‌برد.

همچنین هنگامی که عناوین را در فهرست تماشای خود قرار می‌دهید، به مجموعه‌ای اضافه می‌شود که شامل جلد هنری آنهاست. بنابراین می‌توانید هر زمان که به دنبال چیزی برای پخش کردن هستید به راحتی از طریق عکس، آن را بیابید.

پایگاه "9to5Google" که یک پایگاه افشا کننده جزئیات برنامه‌ها و محصولات گوگل پیش از موعد است، می‌گوید این ویژگی روزهای اخیر اضافه شده است، اما ما هنوز به آن دسترسی نداریم. در حالی که پست‌های رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهند که برخی از کاربران به این ویژگی دست یافته‌اند.

به نظر می‌رسد این ویژگی فقط از طریق تلفن همراه و در برنامه گوگل برای اندروید و iOS در وب موجود است.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا