افتتاح مرکز ملی گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی

رییس سازمان دانشجویان گفت: ۱۲ تیمی که اینجا هستند به نمایندگی از ۶۲۵ تیم دانشجویی کشور، بیش از ۱۰ ماه است که با مطالعه، استرس و تحقیق درگیر هستند تا بگویند ما می‌توانیم برخلاف آنچه در کشور است آرام، منطقی و اخلاقی با هم مناظره کنیم.

وی افزود: در سال ۹۰ و بعد از اینکه مسابقات مناظره با همراهی دکتر منتظری، دکتر علیگو و … راه‌اندازی شد پس از سه دوره، من مسئولیت آن را بر عهده گرفتم.

کاظمی خالدی بیان کرد: خوشبختانه وزارت علوم و وزارت بهداشت و همچنین دانشگاه های علمی کاربردی، پیام نور، فرهنگیان، دانشگاه های آزاد و سراسری، مجموعه‌های مختلف کشور در این مسابقات همکاری و همراهی خوبی داشتند.

رئیس سازمان دانشجویان با بیان اینکه امروز مناظره به‌عنوان یکی از جدی‌ترین رویدادهای دانشجویی کشور مطرح است، گفت: پس از پنج سال که این جدیت در دانشجویان ایجاد شد تا کار خود را انجام دهند ما را به مرحله‌ای رساند که امروز می‌توانیم بگوییم جریان جدیدی در گفتگو را می‌خواهیم ایجاد کنیم.

وی اعلام کرد: مرکز ملی گفتگو، مناظره و آزاداندیشی امروز افتتاح می‌شود و اولین اقدام آن گفتگوهای رو در رو دانشجویان با مسئولان خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا