سرمایه انسانی، تضمین کننده موفقیت در سازمان‌های خدمات محور

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه تکریم رییس اسبق و معارفه سرپرست جدید اداره کارگزینی این بانک گفت: با فراهم بودن تمامی شرایط و زیرساخت‌های موردنیاز در سازمان‌های خدمات محور به ویژه بانک‌ها و نهادهای مالی؛ سرمایه انسانی عامل تعیین کننده برای رشد و بالندگی و موفقیت سازمان می‌باشد.
عصارزاده با اشاره به اهمیت رعایت احترام و کرامت انسانی در حوزه کارکنان گفت: سازمان‌های پیشرفته همواره به نقش سرمایه انسانی ایمان و توجه دارند و برای ارتقای مهارت‌های کارکنان و افزایش حس رضایت شغلی آنها برنامه‌های متنوعی به اجرا در آورده‌اند.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به اهمیت و دغدغه مدیران ارشد بانک در توجه کافی به سرمایه انسانی گفت: همان‌گونه که اهداف توسعه‌ای بانک توسعه تعاون در نگاه مجموعه مدیریتی بانک حائز اهمیت است، مسائل و دغدغه‌های همکاران به عنوان مجریان این تکالیف و مأموریت‌ها، مورد توجه و دقت نظر بوده است.
عصارزاده نگاه ابزاری به نیروی انسانی را نگاهی غلط، عقب مانده و بازدارنده دانست و در همین رابطه افزود: کلیه همکاران شاغل در مدیریت سرمایه انسانی باید در ساماندهی و پیشبرد اهداف و سیاست‌های مترقی حوزه سرمایه انسانی بانک حداکثر اهتمام را داشته باشند و در تبیین و پاسخگویی شفاف به مسائل و ابهامات احتمالی همکاران کوشا باشند. وی افزود: در صورت وجود محدودیت‌ها و لزوم رعایت الزامات قانونی و سازمانی، اخلاق حرفه‌ای همکار شاغل در مجموعه سرمایه انسانی ایجاب می‌کند که قدرت کافی در اقناع همکاران داشته باشند تا کرامت و شأن سرمایه انسانی دچار خدشه نگردد.
وی زمینه‌سازی برای کشف استعدادها و اجازه بروز ظرفیت‌های فنی، مدیریتی و اخلاقی همکاران را از وظایف امور سرمایه انسانی تلقی نمود و گفت: مسیر رشد نیروی انسانی در سازمان باید به خوبی فراهم باشد و هیچ استعداد، ظرفیت و توانایی انسانی نباید در چارچوب‌های اداری به هدر رود.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به مجموعه اقدامات مثبت صورت گرفته در دوران مسئولیت علیرضا احمدیان در پست ریاست اداره کل کارگزینی گفت: دوران مدیریت ایشان همراه با تلاش، تدبیر، سلامت و شجاعت همراه بوده است و از توانایی اجرایی و علمی وی در جایگاهی شایسته در مجموعه بانک توسعه تعاون به خوبی استفاده خواهد شد.
عصارزاده با اشاره به تخصص و تجربه احسان بندری به عنوان مسئول جدید اداره کل کارگزینی بانک توسعه تعاون گفت: تخصص و تعهد ایشان در ارتقای اهداف مترقی بانک در حوزه سرمایه انسانی بسیار تاثیر گذار است.
در این جلسه رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی گفت: اقدامات و تدابیر گوناگونی جهت تقویت سرمایه انسانی بانک، افزایش توان و انگیزه کارکنان، ارزیابی عملکرد کارکنان، رضایت سنجی همکاران و ساماندهی رشد و ارتقای سازمانی صورت گرفته است. وی در همین رابطه از تدابیر و تلاش‌های علیرضا احمدیان تقدیر نمود و برای احسان بندری در انجام مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود.
گفتنی است در این جلسه علیرضا احمدیان رییس اسبق اداره کل کارگزینی بانک توسعه تعاون مورد تکریم و تقدیر واقع شد و احسان بندری به عنوان سرپرست اداره کل کارگزینی این بانک منصوب گردید.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا