کمک به واحدهای تولیدی، اولویت بانک ملی ایران

برات کریمی در همایش بررسی عملکرد اداره امورشعب استان خوزستان که با حضور سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت وروابط عمومی، حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، سعید طاهری رئیس اداره امور شعب استان و دیگر مسئولان برگزار شد، کمک به واحدهای تولیدی اشتغال زا را جزو اولویت های بانک ملی ایران برشمرد.
 عضو هیات مدیره بانک در همایش سراسری روسای شعب استان خوزستان، بر به کارگیری نیروهای مطلع به دانش روز در گذار به سیستم بانکداری دیجیتال تاکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود به موضوع اشتغال در کشور پرداخت و خاطرنشان ساخت: کمک به واحدهای تولیدی اشتغال زا در سطح کشور، به ویژه استان هایی که دارای آمار بالای بیکاری هستند از مهم ترین برنامه های بانک ملی ایران است.

برات کریمی با اشاره به اهمیت مبحث سود و زیان، از مسئولان شعب خواست توجه بیشتری نسبت به وصول انواع کارمزدها، صدور ضمانت نامه ها و اعتباراسنادی داخلی و غیره داشته باشند و در کنار وصول مطالبات از حداکثر توان خود در سودده کردن شعب تلاش کنند.

عضو هیات مدیره بانک عزت و افتخار امروز بانک ملی ایران را نتیجه تلاش و کار صحیح پیشینیان دانست و ابراز امیدواری کرد با وجود جوان گرایی صورت گرفته در بدنه بانک و استفاده از شیوه ها و روش های علمی روز بتوانیم این موسسه بزرگ را سرافرازتر از همیشه به آیندگان بسپاریم .

در ادامه این همایش سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک با اشاره به پیشرو بودن بانک ملی ایران در همه زمینه ها از جمله بانکداری دیجیتال ، از سخت کوشی همکاران تقدیر کرد و گفت:  بسیج عمومی همکاران در شعب بانک ملی ایران برای فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف مشتریان و توجه ویژه مسئولان شعب به موضوع راهنمایی مشتریان و گذار از این مقطع حساس تا زمان تعیین شده ، بسیار حائز اهمیت است.

حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک نیز وضعیت فعلی اداره امور شعب استان خوزستان را در مقایسه با ادارات امور منطقه خوب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد که  این استان با وجود همکاران توانمند و تلاش بیشتر به بالاترین جایگاه در شاخص های کشوری دست یابد.

در پایان سعید طاهری رئیس اداره امور شعب استان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور در بخش های مختلف پرداخت.

برات کریمی در پایان سفر خود به این استان از برخی شعب شهر اهواز بازدید و با همکاران از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا