بهترین گجت‌های سال ۲۰۱۹ معرفی شدند

بهترین گجت‌های سال ۲۰۱۹ میلادی فناوری‌هایی هستند که در لیست زیر به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

فناوری پوشیدنی

شرکت آمریکایی "بوز"(Bose) یک عینک تولید کرده که یک لایه شنیداری از اطلاعات و تجربیات را به جهان پیش روی کاربر اضافه می‌کند. 

این عینک به یک جفت اسپیکر کوچک مخفی و چند حسگر مجهز است که اطلاعات را مستقیما به گوش فرد منتقل می‌کند. به طوری که افراد دیگر آنها را نمی‌شنوند.

می توان با این عینک موسیقی گوش داد و به دستیارهای صوتی "سیری" آمازون، الکسا و و دستیار گوگل متصل شد. قیمت این عینک نزدیک به ۲۰۰ دلار است.

 اسپیکر بلوتوثی JBL

قطر اسپیکر بلوتوثی "JBL" چهارده سانتی‌متر بوده و ضدآب است. خاصیت ضد آب بودن آن به اندازه‌ای بالاست که حتی زیر دوش آب هم می‌توان از این اسپیکر استفاده کرد. عمر باطری آن ۱۰ ساعت است و به لطف میکروفن‌هایی که در آن بکار گرفته شده، می‌توان با آن تماس دریافت کرد. قیمت این محصول ۳۵ پوند است.

ربات

ربات شرکت "UBTech" برای کودکان هشت سال به بالا ساخته شده و به بچه‌ها امکان یادگیری کدنویسی را فراهم می‌کند. می‌توان حرکت و رفتار این ربات را برنامه‌ریزی کرد.

پهپاد

پهپاد کوچک  و جدید "DJI" تنها ۲۴۹ گرم وزن دارد و بسیار جمع وجور است و در صورت جمع شدن در کف دست جای می‌گیرد.

اگرچه که این پهپاد کوچک است ولی می‌تواند تا ۳۰ دقیقه پرواز کند و ویدئوهایی با کیفیت k۴ ضبط کند. قیمت پهپاد ۳۶۹ پوند است.

 ماگ قهوه

ماگ مسافرتی "Ember" این قابلیت را دارد که به کاربر اجازه می‌دهد بهترین دمای نوشیدنی خود را از طریق یک اپلیکیشن تنظیم کند و تا ۳ ساعت نوشیدنی خود را گرم نگه دارد. قیمت این محصول ۱۸۰ پوند است.

گوشی آیفون

یکی از مهم‌ترین رویدادهای دنیای فناوری، رونمایی از آیفون ۱۱ بود.

این گوشی در مدل‌های آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون پرو مکس عرضه گردید و واکنش‌هایی را هم به دنبال داشت.

 قیمت گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس به ترتیب ۶۹۹ دلار، ۹۹۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار اعلام شده است.

آیفون ۱۱ در واقع جایگزینی برای نسخه ارزان قیمت و مقرون به صرفه گوشی آیفون ایکس آر در سال گذشته است و نسخه‌های آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرومکس نیز جانشین گوشی آیفون ایکس‌اس و ایکس اس مکس به شمار می‌روند.

در واقع سومین لنز دوربینی که به این دو مدل گوشی اضافه شده است موجب اضافه شدن قابلیت تله فوتو است، این دو گوشی همچنین آنتن‌دهی فوق‌العاده ای نیز دارد که در کنار باتری بهتر و صفحه نمایش اولد باکیفیت و شارژر ۱۸ واتی توجه و رضایت کاربران را به سمت خود جلب می‌کند.

دوچرخه برقی

دوچرخه برقی "Ribble Hybrid AL e" تقریبا با یک دوچرخه مسافرتی هم وزن است و یک باطری به صورت مخفیانه در آن بکار رفته است.

قیمت این دوچرخه از دو هزار پوند آغاز می‌شود.

ساعت هوشمند

هم‌اکنون "اپل واچ" بهترین ساعت هوشمند بازارهای جهانی است. اپل‌واچ نهایی که به بازار عرضه شده، سری ۵ است و دارای یک صفحه نمایش بزرگ‌تر است. ردیابی سلامت و تناسب اندام از ویژگی‌های این ساعت است.

علاوه بر آن، دستگاه‌های هوشمند خانگی را هم می‌توان با این ساعت کنترل کرد.

ایرباد

ایرباد شرکت سامسونگ ترکیبی از راحتی و قابلیت کنترل است که با هر اندازه‌ای سازگار می‌شود.

کیفیت صدای مناسب‌، باتری قدرتمند و ظاهر لوکس و زیبا از ویژگی‌های بارز و برجسته گوشی‌های ایرباد بی‌سیم سامسونگ به شمار می‌رود.

قیمت این محصول ۱۳۹ پوند است.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا