بهترین قفل‌های هوشمند سال ۲۰۱۹

بله درست است که با روی کار آمدن دوربین‌های نظارتی هوشمند قفل‌های درب اهمیت کمتری پیدا کرده‌اند اما باید بدانید شرکت‌ها از این قافله جا نمانده‌اند و قفل‌های هوشمندی طراحی کرده‌اند که افراد با نصب آنها در خانه‌هایشان امنیت را به طور کامل تجربه خواهند کرد.

قفل‌های هوشمند بسیاری در جهان وجود دارند که هر کدام از آنها به دلیل یک ویژگی و قابلیت خاص شناخته شده است.

تفاوت قفل‌های هوشمند با قفل‌های معمولی این است که هنگام جا گذاشتن کلیدهایتان جای نگرانی و دلهره نیست چرا که به راحتی و تنها با گوشی خود می‌توانید این کارها را انجام دهید و با ارسال دستورات صوتی امنیت را برقرار کنید.

 طی این خبر ما قصد داریم سه قفل هوشمند برتر سال ۲۰۱۹ را که هر کدام از آنها به نوعی برتر هستند را معرفی کرده و نمایش دهیم.

بهترین قفل هوشمند از هر جنبه

قفل هوشمند "آگوست پرو پلاس"(August Smart Lock Pro Plus Connect Bundle)

یکی از فناوری‌هایی که امروز نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است قفل‌های هوشمند هستند زیرا امنیت خانه افراد را بسیار بالا می‌برند. قفل هوشمند دزدها را عصبی می‌کنند. اخیرا قفل هوشمندی به نام "قفل هوشمند آگوست پرو پلاس کانکت"(August Smart Lock Pro Plus Connect Bundle) توسعه داده شده است که از طریق بلوتوث به گوشی کاربران منتقل می‌شود و کاربران می‌توانند عمل باز و بسته کردن درب را توسط گوشی خود انجام دهند. قفل هوشمند مذکور به دستیار شخصی الکسا، گوگل و سیری متصل می‌شود که در این صورت اگر زمانی گوشی تان در دسترس نبود می‌توانید به دستیار شخصی‌ دستور دهید تا به قفل دستور دهد و در باز یا بسته شود. قیمت این محصول ۲۷۹ دلار است.

بهترین طراحی

قفل هوشمند بدون کلید "یال اس.ال"(Yale Assure Lock SL Key Free Touchscreen Deadbolt)

قفل در هوشمند Yale's SL Deadbolt دارای یک صفحه نمایش لمسی و دکمه‌های لمسی است و علاوه بر این موضوع طراحی کوچک و منحصر به فردی دارد. قیمت این قفل هوشمند زیبا ۲۹۹ دلار است و علاوه بر نکات مذکور مجهز به چند حسگر DoorSense  و یک کیت هوشمند شرکت August است. قفل هوشمند مذکور به دستیار شخصی الکسا، گوگل و سیری متصل می‌شود که در این صورت اگر زمانی گوشی‌تان در دسترس نبود می‌توانید به دستیار شخصی‌ دستور دهید تا به قفل دستور دهد در باز یا بسته شود.

بهترین تنظیمات

قفل هوشمند "اشلیج"(Schlage Encode Smart Wi-Fi Deadbolt)

قفل هوشمند "اشلیج" در این لیست در میان بهترین قفل‌ها قرار گرفته زیرا از لحاظ تنظیمات ساده و راحت است. قیمت این قفل هوشمند که علاوه بر طراحی زیبا کار با آن نیز آسان است تنها ۲۳۵ دلار است. برای اتصال این قفل به خانه هوشمند شما به دستگاه‌های دارای ارتباط بی‌سیم مانند Z-Wave یا ZigBee و وای فای احتیاج ندارید. این قفل مجهز به وای فای داخلی است و قابل اتصال به دستیار شخصی الکسا، گوگل و سیری است.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا