دختر ترامپ در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ سخنرانی می‌کند

نمایشگاه فناوری "CES" امسال، از روز هفتم تا دهم ژانویه در لاس‌وگاس برگزار می‌شود تا جدیدترین تجهیزات الکترونیکی جهان را به نمایش بگذارد. در این رویداد همانند سال‌های گذشته، بسیاری از فعالان حوزه فناوری حضور خواهند داشت تا جدیدترین گجت‌ها، ابزار و سیستم‌های خود را به نمایش بگذارند.

نمایشگاه CES ۲۰۲۰ علاوه بر به نمایش گذاشتن محصولات شرکت‌های بزرگی مانند آمازون، ال‌جی، تویوتا و هزاران شرکت دیگر، چشم‌اندازی اجمالی در مورد نحوه گذارندن اوقات فراغت در دهه آینده ارائه خواهد داد.

چندی پیش شرکت اپل برای اولین بار اعلام کرد که قرار است به صورت رسمی در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ حضور یابد. اکنون بنابر گزارش‌ها یکی از سخنرانان اصلی این نمایشگاه مهم ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور دونالد ترامپ خواهد بود. علاوه بر وی "گری شاپیرو"(Gary Shapiro)  رئیس انجمن فناوری مصرف کنندگان نیز سخنرانی خواهد کرد.

با این حال، هنوز مشخص نیست که شاپیرو و ایوانکا ترامپ در این نمایشگاه درباره چه موضوعی سخنرانی خواهند کرد.

البته گفتنی است نه کاخ سفید و نه انجمن فناوری مصرف کنندگان به سوال پایگاه خبری بیزینس اینسایدر درباره حضور ایوانکا ترامپ در نمایشگاه CES ۲۰۲۰  تایید نکرده‌اند. به گزارش پایگاه سی‌نت اخبار مبنی بر حضور دختر ترامپ در نمایشگاه CES سال میلادی آینده زمانی آشکار شد که سایت این نمایشگاه در قسمت نشانی وب سخنرانان، نشانی وب ایوانکا ترامپ را نیز بارگذاری کرده بود.

البته ایوانکا ترامپ تنها مقام کاخ سفید در CES ۲۰۲۰ نخواهد بود چرا که پیش از این اعلام شده بود که ایلین چاو(Elaine Chao) سیاستمدار جمهوری‌خواه تایوانی-آمریکایی و وزیر حمل و نقل ایالات متحده آمریکا نیز یکی از سخنرانان اصلی این رویداد خواهد بود.

ایوناکا ترامپ ۳۸ ساله به عنوان مشاور ارشد رئیس جمهور در حضور کاخ سفید در پیشرفت در عرصه فناوری ایفای نقش می‌کند. وی در سال ۲۰۱۸ با تیم کوک مدیر عامل اپل دیدار کرد و همراه با او از یک مدرسه در ایالت آیداهو نیز بازدید کرد.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا