چندین میلیارد دلار صرف تحقیقات دانشگاه‌ میشیگان خواهد شد

در سال جاری، دانشگاه میشیگان ۱.۶۲ میلیارد دلار در زمینه تحقیقات بودجه هزینه کرد و رتبه دوم دانشگاه‌های آمریکا در این زمینه را به خود اختصاص داد. 

اخیرا دانشگاه میشیگان گزارشی از تحقیقات سالیانه خود منتشر کرد که نشان می‌داد این دانشگاه در هزینه سالیانه خود در بخش تحقیقات ۴.۸ درصد افزایش داشته است.

این در حالی است که این میزان در سال ۲۰۱۸ میلادی ۱.۵۴ میلیارد دلار بود.البته باید گفت دانشگاه "جانز هاپکینز"(Johns Hopkins) با صرف هزینه ۲.۶۶ میلیارد دلار در تحقیقات در صدر قرار دارد.

دانشگاه میشیگان برای بخش تحقیقات خود ۱.۰۷ میلیارد دلار حمایت مالی دریافت کرد که ۸۸۸ میلیون دلار آن از دولت فدرال آمریکا دریافت شده است.

تحقیقاتی که با بودجه داخلی دانشگاه تامین شدند، سبب تولید محصولات و خدمات جدید شدند. به طوری‌ که در سال ۲۰۱۹ میلادی دانشگاه میشیگان ۵۲۰ اختراع جدید و تاسیس ۲۲ استارتاپ را در کارنامه پربار خود ثبت کرد. بسیاری از این استارتاپ‌ها در جنوب شرقی میشیگان اجرا می‌شوند.

مقامات دانشگاه میشیگان معتقدند که سرمایه‌گذاری‌های پژوهشی به حفظ اساتید دانشگاه و بودجه پروژه‌های زیربنایی مانند نوسازی آزمایشگاه‌ها کمک می‌کنند.

دانشکده پزشکی دانشگاه میشیگان در سال ۲۰۱۹ میلادی ۶۹۰ میلیون دلار در تحقیقات هزینه کرد. این مبلغ در سال ۲۰۱۸ میلادی ۶۶ میلیون دلار بود.

کالج مهندسی میشیگان هم ۲۶۸ میلیون دلار صرف هزینه‌های تحقیقاتی کرد.

شرکت‌های خصوصی ۱۸۴.۴ میلیون دلار به تحقیقات در دانشگاه میشیگان کمک کردند که در میان آنها شرکت‌های خارجی هم به چشم می‌خورند که سهم ۳۳ میلیون دلاری را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا