دانشجویان و دانش آموختگان منشاء تحولات عظیم در بانک ملی ایران

دکتر محمدرضا حسین زاده که امروز به مناسبت فرارسیدن 16 آذر روز دانشجو در جمع منتخبی از دانشجویان این بانک حضور یافته بود، با بیان این که بسیاری از طرح های نوین اجرا شده در این بانک را دانشجویان عملیاتی کرده اند؛ خاطرنشان کرد: بانک همواره از دانش افزایی کارکنان حمایت می کند و در این راه از هیچ همکاری مادی و معنوی دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به این که دانش در کنار حرفه آموزی و پیاده کردن آموخته ها در عرصه عمل می تواند هر سازمانی از جمله بانک ملی ایران را به سرعت ارتقا دهد؛ ادامه داد: تشکیل اتاق های فکر که مبتنی بر همکاری دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی است، اقدامی است که می تواند بانک را بیش از پیش متحول کند.

دکتر حسین زاده به محصولاتی مانند بام، بله و اپلیکیشن 60 به عنوان خدماتی منحصر به فرد در نظام بانکی اشاره کرد و گفت: این محصولات را دانش آموختگان نظام دانشگاهی متناسب با استانداردهای نوین جهانی طراحی کرده و در اختیار مشتریان بانک قرار داده اند.

به گفته وی، استفاده حداکثری از ظرفیت دانشجویان و دانش آموختگان شاغل در بانک ملی ایران می تواند بسیاری از خواسته های این سازمان را برطرف کند، به طوری که نیازی به استفاده از خدمات برون سازمانی نباشد.

مدیرعامل بانک ملی ایران جمع شدن متخصصان علوم مختلف زیر سقف بانک ملی ایران را یک موهبت کم سابقه خواند و گفت: رویکرد مجموعه بانک به این پتانسیل بسیار مثبت است و امیدواریم در عرصه های عملیاتی و مدیریت بتوانیم بیش از پیش شاهد استفاده از این ظرفیت باشیم.

در این نشست که بیش از 60 نفر از کارکنان دانشجوی بانک ملی ایران حضور داشتند، مسائلی با محورهای استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در خدمات بانک، آسان سازی خدمات، ارائه روش هایی برای افزایش بهره وری کارکنان، توسعه محصولات نوین، ایجاد انجمن پژوهشی، استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی، راه اندازی یک نشریه علمی پژوهشی و … از سوی دانشجویان مطرح شد.

جمعی از معاونین مدیرعامل و روسای ادارات کل حاضر در جلسه نیز به برخی سوالات مطرح شده پاسخ دادند. دانشجویان پس از پایان جلسه به صورت دسته جمعی در موزه بانک ملی ایران حضور یافته و از آن بازدید کردند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا