ثبت نام طرح مسکن ملی از فردا

 اما طبق اطلاعیه سامانه طرح اقدام ملی تولید مسکن متقاضان از استان‌های یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه از شنبه ۱۶ آذر ماه می‌توانند نام‌نویسی کنند.

براساس اطلاعیه هفتم سامانه طرح اقدام ملی تولید مسکن که روز گذشته منتشر شد: «ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی در استان‌های یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۶ آذر ماه آغاز و در ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۸ آذر ماه پایان می پذیرد.»

این اطلاعیه در حالی زمان نام‌نویسی را از آغاز آینده اعلام کرده است که براساس اظهارات پروانه اصلانی سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه‌وشهرسازی عناون کرده بود که زمان ثبت نام از فردا چهارشنبه آغاز می‌شود.

وی با اعلام این خبر در نامه‌ای به حق‌شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نوشت: با توجه به فراهم شدن شرایط لازم جهت ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی، اقدام متقتضی برای ثبت‌نام متقاضیان طرح مذکور در پنج استانِ همدان، یزد، چهارمحال‌وبختیاری، خوزستان و کرمانشاه، بر اساس ظرفیت‌های اعلامی توسط ادارات کل راه و شهرسازی به تفکیک شهرهای اعلام شده از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۳ آذر ۹۸ تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۶ آذر ۹۸ در سامانه مذکور صورت پذیرد. بر این اساس، نسبت به اعلام موضوع در سامانه به شرح زیر دستور اقدام متقضی صادر شود.

در گروه اول در روز ۲۱ آبان نام‌نویسی برای متقاضیان چهار استان سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و قم انجام شد.

ثبت نام دور دوم برای استان‌های کردستان، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد از شنبه ۲۵ آبان ماه ساعت ۱۰ آغاز شد و در چند ساعت نخست ابتدا ظرفیت استان کردستان و سپس گلستان تکمیل شد اما در روز دوم ثبت نام این استان‌ها با توجه به قطعی اینترنت سامانه ثبت نام نیز با اختلال مواجه شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا