فریب پیامک هایی با عنوان دریافت رمز پویا را نخورید

 جهت جلوگیری از سوء‌استفاده سودجویان، هم‌ میهنان گرامی ضمن هوشیاری، به پیامک‌هایی که با هر عنوانی جهت ثبت‌نام برای دریافت رمز پویا و یا ارسال آدرس‌های اینترنتی جعلی، اطلاعات کارت نقدی آنها را درخواست می‌کنند، توجه نکنند. همچنین توجه به این نکته ضروری است که بانک‌ها به هیچ‌عنوان از طریق ارسال پیامک و یا ارسال ایمیل، اطلاعات بانکی افراد را درخواست نمی‌کنند. در صورت مشاهده چنین پیام‌هایی از باز کردن و یا پاسخ به آنها اکیداً خودداری کنید.

بر اساس این خبر، در حال حاضر مشتریان بانک‌پاسارگاد می‌توانند از دو طریق سامانه بانکداری مجازی و سامانه همراه‌بانک نسبت به فعال‌سازی رمز دوم پویا و تنها از طریق سامانه همراه بانک نسبت به دریافت این رمز اقدام کنند. دریافت رمز یک بار مصرف از طریق ارسال پیامک و همچنین کد USSD نیز در دستور کار است که در صورت راه‌اندازی به‌طور رسمی از طریق سایت بانک پاسارگاد، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مشتریان بانک‌پاسارگاد در صورتی که سامانه‌های ذکر شده را دریافت کرده‌اند، نیازی به نصب برنامه‌ی جدید ندارند. در غیر این‌صورت برای استفاده از خدمات سامانه بانکداری‌مجازی، پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از شعبه‌های این بانک، به لینک ورود به بانکداری مجازی در سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی https://www.bpi.ir مراجعه کنند. جهت دریافت برنامه همراه بانک نیز، لینک نصب برای سیستم عامل‌های «اندروید» و «آی او اس» در سایت این بانک در دسترس است.

گفتنی است طبق اعلام بانک مرکزی ج.ا.ا.، از ابتدای دی ماه سال جاری، استفاده از رمز دوم پویا برای کلیه مشتریان نظام بانکی، الزامی خواهد شد.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا