فروش 100 میلیونی آیفون‌های جدید پیش بینی شد

طبق این گزارش که توسط نشریه Digitimes منتشر شده، نسل جدید آیفون‌های اپل که تحت عنوان آیفون 12 شناخته می‌شوند، به فناوری 5G مجهز خواهند بود و این مساله، منجر به استقبال خریداران از این محصول خواهد شد. البته این پیش‌بینی فروش کمی‌خوش‌بینانه به نظر می‌رسد چراکه فروش اسمارت فون‌ها در طی سال‌های‌های اخیر با افتی نسبی همراه بوده است.

برای درک بهتر این موضوع و رقمی‌که اپل اعلام کرده، باید گفت که این شرکت حدود 80 میلیون فروش را برای آیفون 11 خود برآورد کرده بود. با این حال، اپل نسبت به عملکرد موفق آیفون 12 در بازار بسیار امیدوار است و دلیل این امر را در طراحی جدید و از همه مهم‌تر استفاده از فناوری 5G در این گوشی‌ها می‌بینید.

از طرفی دیگر، آمارها نشان داده که فروش آیفون‌های اپل در طی چند سال اخیر بنا به دلایل مختلف از جمله قیمت بالا این محصول، روندی نزولی داشته و از این‌رو، باید منتظر ماند و واکنش بازار را در قبال نسل جدیدی گوشی‌های آیفون دید. این نکته را نیز باید در نظر گرفت که هنوز این قابلیت ارتباطی در سراسر جهان فراگیر نشده و کاربران بسیاری از کشورها همچنان از نسل قبلی این فناوری بهره می‌برند.

طبق آخرین گزارش‌ها، اپل در سال 2020 از چهار مدل گوشی‌های آیفون به نام‌های آیفون 12، آیفون 12پرو، آیفون 12 پرو مکس و آیفون SE 2 رونمایی خواهد کرد. شایعه شده که مدل‌های پرو به نمایشگر اولد پروموشن با نرخ رفرش 120 هرتزی و ناچ کوچک‌تر در قسمت بالایی نمایشگر مجهز خواهند بود.

همچنین، برای این دو گوشی، دوربین سه بعدی ToF در قسمت پشتی، حافظه رم 6 گیگابایتی و تراشه پردازشی A14 پیش‌بینی شده است.

 

منبع: آی تی رسان

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا