لغو مجوز فعالیت اوبر در لندن

این سازمان روز گذشته از تجدید اجازه فعالیت شرکت تاکسی اینترنتی اوبر در این شهر خودداری کرد. البته اوبر ادعا می کند خواهان تجدید نظر در این تصمیم است.

این تصمیم جدیدترین فصل در تاریخچه فعالیت اوبر با مقامات حمل ونقل شهری لندن است.  این مقامات  به دلیل نگرانی درباره  امنیت و ایمنی مسافران بیش از پیش بر فعالیت اوبر سختگیری می کنند.

اوبر تصمیم مقامات لندن را «عجیب و اشتباه » خواند. این شرکت ۲۱ روز فرصت دارد تا درخواست تجدید نظر درباره این رای را ارسال کند. 

به گفته مقامات سازمان«حمل ونقل برای لندن» به دلیل چند حادثه که طی آن مسافران و امنیت آنها به خطر افتاده اجازه فعالیت اوبر در این شهر تمدید نمی شود. علاوه بر آن یکی دیگر از دلایل لغو اجازه فعالیت اوبر آن است که رانندگان احراز هویت نشده در این شرکت اجازه حمل و نقل مسافران را دارند.

به این ترتیب اوبر به طور رسمی از نیمه شب گذشته اجازه فعالیت در لندن را ندارد. هلن چپمن مدیر بخش صدور اجازه نامه و قانونگذاری در سازمان «حمل ونقل برای لندن» در این باره می گوید: هرچند متوجه هستیم که اوبر عملکرد خود را بهبود بخشید اما این شرکت نمی تواند اجازه دهد مسافران سوار تاکسی هایی شوند که رانندگان آنها اجازه تردد ندارند و  بیمه نیستند. ما مطمئن نیستیم چنین مشکلاتی در آینده اتفاق نیفتد.

البته اوبر اشاره کرده این سازمان در ماه سپتامبر اجازه نامه فعالیت شرکت را تایید کرده و عملکرد آن را مناسب اعلام کرده بوده است.

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا