قیمت سفر با تاکسی های اینترنتی تغییر نمی کند

بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، از این پس قیمت هر لیتر بنزین سهمیه‌ای ۱۵۰۰ تومان و نرخ هر لیتر بنزین آزاد سه هزار تومان شده است.

برای مسافربرهای بر پایه اینترنت (اسنپ و تپ‌سی) مشروط برآن که نرخ های خود را از مقادیر مصوب، به تشخیص وزارت کشور تغییر ندهند، اعتبار معادل سهمیه مصوب تعلق خواهد گرفت. برای تامین سوخت خودروهای مسافر برخطی و بین‌شهری، آژانس‌های مسافربری و آموزشگاه‌های رانندگی تمهیدات لازم اتخاذ شده است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

سهمیه بنزین برای تاکسی‌های اینترنتی

در همین حال دو شرکت تپسی و اسنپ هم اعلام کرده‌اند که سهمیه بنزین برای خودروهایی که در آنها مشغول به فعالیتند در نظر گرفته شده و قیمت سفر تغییری نخواهد کرد.

تپسی در اطلاعیه‌ای که در کانال رانندگانش قرار داده تاکید کرده است که سهمیه بنزین به رانندگان تاکسی‌های آنلاین تعلق می‌گیرد بنابراین بدون نگرانی به سفرهایتان ادامه دهید. تپسی تاکید می‌کند که جزییات این موضوع شامل شرایط دریافت سهمیه و نحوه تخصیص آن به رانندگان تاکسی آنلاین متعاقبا اعلام خواهد شد.

تپسی تاکید کرده است که با توجه به اختصاص سهمیه به تاکسی‌های آنلاین قیمت سفرها تغییری نخواهد کرد.

همچنین به گزارش استارتاپ ۳۶۰ اسنپ نیز اطلاعیه مشابهی را خطاب به رانندگان خود منتشر کرده است. در اطلاعیه اسنپ آمده است: با توجه به آغاز سهمیه بندی بنزین، بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی و تایید وزارت کشور، خوشحالیم به اطلاع برسانیم به رانندگان تاکسی های اینترنتی سهمیه بنزین تعلق می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، از امروز 24 آبان ماه، هزینه بنزین کاربران راننده فعال در تاکسی های اینترنتی بر اساس کارکرد ماه، به قیمت دولتی محاسبه و ما به التفاوت آن به کارت بانکی آنها واریز می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا