ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت های فناوری اطلاعات

وی گفت: امروز بانک ملّی ایران به جایگاه مطلوبی در زمینه بانکداری الکترونیک دست یافته و رویکرد الکترونیکی شدن خدمات این بانک همچنان ادامه خواهد داشت.

 دکتر محمدرضا حسین زاده که در جریان سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان کرمان سفر کرده است، در جمع کارکنان اداره امور شعب این استان با بیان این که استان کرمان از ظرفیت های بسیار زیادی برای کمک به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور برخوردار است، گفت: بانک ملی ایران با همه توان خود کمک می کند تا هدف «رونق تولید» در استان کرمان محقق شود.

حسین زاده سودآوری را نتیجه مطلوب فعالیت هر بنگاه اقتصادی از جمله بانک ها خواند و گفت: امروز بسترهای بسیار زیادی برای به سود رساندن فعالیت های بانکی وجود دارد که صدور ضمانتنامه، اعتبارات اسنادی و عدول نکردن از نرخ های سود مصوب شورای پول و اعتبار تنها بخشی از آنهاست.

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به خدمات نوین این بانک به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک، گفت: محصولاتی مانند بام، بام شرکتی، اپلیکیشن بله، بانک آفیسر و… باید به شکلی معرفی و ارائه شود که همه مشتریان بانک حداکثر استفاده را از این ابزارهای نوین داشته باشند.

به گفته وی، بانک ملی ایران اکنون فراگیرترین خدمات را در حوزه بانکداری الکترونیک در اختیار دارد، به طوری که اغلب مردم کشور از خدمات متنوع این بانک به نوعی بهره مند هستند.

حسین زاده با تأکید بر لزوم تکریم مشتریان بانک ملّی ایران گفت: ما باید در بانک ملّی ایران به گونه ای عمل کنیم که هیچ شخصی ناراضی از شعب بانک ما خارج نشود.در ادامه این جلسه، جاوید قوامی رئیس اداره امور شعب کرمان نیز گزارشی از عملکرد این اداره امور ارائه کرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین در جریان سفرش به استان کرمان از دو شعبه رفسنجان و خیابان قرنی کرمان بازدید کرد. در دیدار با کارکنان این شعب، دکتر حسین زاده با اشاره به ظرفیت های توسعه اقتصادی استان کرمان به ویژه در حوزه های کشاورزی و بازرگانی، بر لزوم ارائه خدمات همه جانبه به فعالان اقتصادی این استان تأکید کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا