با حمایت همه جانبه در کنار تعاونگران خواهیم بود

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون  یکی از برنامه‌های سال گذشته و سال جاری این بانک را برقراری ارتباط و برگزاری نشست فنی و کارشناسی با تعاون گران، آشنایی با مسائل، مشکلات، انتظارات و درخواست‌های آنان یادکرد و دراین باره افزود: در سال گذشته با تعامل و همکاری تنگاتنگ بانک با اتحادیه‌های سراسری تعاونی و شرکت‌های تعاونی در سطح استانی و شهرستانی با برگزاری جلسات عمومی و تخصصی و نیز اجرای توافقات و مصوبات فی مابین ضمن بررسی مشکلات اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی اقدامات جدی در جهت رفع موانع آنان به عمل‌ آمد.

وی تصریح کرد: بانک توسعه تعاون در اکثر زمینه ها ، بسترهای خدمات مالی و بانکی مناسبی را فراهم نموده است و در این زمینه نگاهی ویژه به حل و فصل مشکلات تعاونی ها و همچنین توسعه فعالیت های  اقتصادی و اجتماعی تعاونی ها دارد و علاوه بر آن در این زمینه نیازمند است که تعاونی ها بانک تخصصی توسعه تعاون را در کنار خود ببینند و همچنین تعاملات بیشتری با بانک داشته باشند.

نجفی با اظهار خرسندی  از صادرات محصول ایرانی توسط  اتحادیه سراسری تعاونی پسته در سطح  بین المللی در این باره گفت: حضور محصول ایرانی در بازارهای  جهانی می تواند کمک بسزایی به اقتصاد کشور نماید و از این رو بانک توسعه تعاون در جهت اجرای مسئولیت اجتماعی خود و همچنین با هدف ارائه الگوی تعاون آمادگی کامل برای زمینه سازی و حمایت از این حضور موثر  برای دستیابی به جایگاه بهتر در بازار های بین المللی را دارد.

وی با اشاره به وجود بسترهای مناسب در  بانک توسعه تعاون اظهار داشت: اجرای طرح رونق تولید در بانک توسعه تعاون به‌ عنوان یکی از محصولات قابل‌ارائه به تعاونگران در قالب بسته‌های حمایتی به آنها، هم اکنون در حال اجراست که بر اساس آن تعاونگران می‌توانند از طریق برقراری تعامل با بانک از تسهیلات آن بهره‌مند گردند.

در ادامه صادقی مدیر عامل اتحادیه سراسری تعاونی های پسته، ضمن قدردانی از حضور مسئولین عالی بانک توسعه تعاون گفت: اتحادیه سراسری پسته با 16 تعاونی زیر مجموعه خود دارای یکصد و چهل هزار عضو می باشد که در زمینه  صادرات پسته با ظرفیت صادرات  200 هزارتن  به ارزش 2 میلیارد دلار با اتحادیه سراسری پسته همکاری می نمایند.

وی تقویت اتحادیه ها و تعاونگران را ، راه حل برون رفت اقتصاد از رکود و نیز اشتغال زایی دانست و ابراز امیدواری نمود تا با انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و اتحادیه سراسری پسته  همکاری های فی ما بین گسترش یابد. 

شایان ذکر است در این جلسه مقرر گردید با تدوین تفاهم‌نامه‌ همکاری، این اتحادیه و تعاونی های زیر مجموعه آن از خدمات تخصصی بانک توسعه تعاون بهره مند گردد.

گفتنی است  در این جلسه ایرج شیخ زاده مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی، حمید رضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، احمد محمدی  مدیر امور شعب ، محمد اسماعیل امیری رئیس اداره کل بازاریابی و ارتباط با مشتریان و اردشیر سمیع مدیر بازاریابی شرکت واسپاری  نیز در این جلسه حضور داشتند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا