فیسبوک سربازان آمریکایی را مهندس می کند

فیسبوک یک مرکز جدید برای کمک به جانبازان و خدمت رسانی به اعضای ارتش برای ارتقای سطح سواد دیجیتالی و یافتن فرصت‌های شغلی جدید برای آنها راه‌اندازی کرده است.

"فیس‌بوک" به عنوان بخشی از برنامه سرمایه‌گذاری با همکاری سازمان مشاوره "SCORE" یک برنامه ۱۲ ماهه پیشرفت شغلی را با محوریت مهندسی واقعیت افزوده(AR) و واقعیت مجازی(VR) با هدف آموزش کهنه سربازان آمریکایی که در مهندسی برق و مکانیک و علوم کامپیوتر سابقه دارند، آغاز خواهد کرد.

فیسبوک می‌گوید که این طرح به منظور کمک به حل چالش‌های جهانی طراحی شده است. در حقیقت، بسیاری از افراد دارای مهارت‌های قابل انتقال و ارتقا برای کار در این زمینه هستند و تجهیز آنها به مهارت‌های بیشتر در دنیای دیجیتال و همچنین قرار گرفتن فیسبوک در رزومه‌های آنها این پتانسیل را ایجاد می‌کند که تأثیر بسزایی در این زمینه بگذارند و به زندگی بعد از خدمت نظامی آنها کمک شایانی می‌کند.

کهنه سربازان و جانبازان آمریکایی که دیگر قادر به انجام خدمت در ارتش نیستند، می‌توانند به یافتن شغل، آموزش دیجیتالی، مشاوره و مربیگری و کارگاه‌های مشاوره شروع کار دسترسی پیدا کنند.

در حال حاضر تعدادی از برنامه‌های مختلف در شرکت فیسبوک وجود دارد که هدف آنها کمک به جانبازان و اعضای ارتش است. اکنون این مرکز همه این منابع را در یک مکان ادغام می‌کند تا هدفمندتر فعالیت کند.

"فرانک دیاز" که یک جانباز و مالک شرکت "Tin Hut BBQ" می‌گوید: من به عنوان یک جانبازی که جانبازان دیگر را برای کار استخدام می‌کند، می‌دانم که این امر برای تجارت‌های مختلف در سراسر ایالات متحده بسیار مفید خواهد بود.

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا