دستاوردهای ایرانی در نمایشگاه چین عرضه شدند

دومین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین از روز سه‌شنبه ۱۴ آبان فعالیت خود را در شهر شانگهای چین آغاز کرد. هدف دولت چین از برگزاری این رویداد، کمک به حضور شرکت‌های بزرگ در بازار چین و تامین نیاز صنایع کشور از ابعاد مختلف از جمله فناوری و انرژی است.

در این رویداد بزرگ، بیش از ۳۵۰۰ شرکت از سراسر دنیا به عرضه آخرین دستاوردهای خود می‌پردازند. امسال پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران در بخش کشورها، به ارائه دستاوردهای ایران در حوزه‌های فناورانه از جمله نانو، بایو و تجهیزات صنعتی پرداخت و با معرفی محصولات فناورانه، ظرفیت‌های همکاری با ایران را به نمایش گذاشت.

پاویون هایتک ایران در روز ۱۵ آبان با حضور وزیر محترم صنعت معدن و تجارت، مهندس زادبوم رئیس سازمان توسعه تجارت، معاون ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و سرکنسول شانگهای آغاز به کار کرد.

 قربانعلی، مدیر مرکز نانو ایران در چین، از تعامل بسیار خوب بین خصوصی و دولتی برای حضور پررنگ ایران در این رویداد خبر داد.

وی همچنین از همکاری با چین به عنوان یکی از اولویت‌های دانش‌بنیان کشور یاد کرد و افزود: می‌توان از این ظرفیت برای گسترش همکاری‌های گسترده فناورانه و اقتصادی استفاده کرد. این نمایشگاه ۲۰ آبان به کار خود پایان می‌دهد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا