عملکرد درخشان فعالیت های ارزی بانک ملی ایران در اوج تحریم ها

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در همایش بررسی عملکرد شش ماهه نخست سال و تبیین برنامه های راهبردی بانک در شش ماهه دوم 1398 با بیان این که شعب خارج از کشور این بانک به طور جدی در حال فعالیت هستند، ادامه داد: همه فعالان اقتصادی می توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی در ادامه به اهداف تازه تدوین شده برای بانک ملی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: کسب درآمد از محل کارمزد و جذب منابع ارزان قیمت به همراه کاهش هزینه سود پرداختی باید در دستور کار همه واحدها باشد، به طوری که  در نهایت به کاهش قیمت تمام شده پول منتهی شده و از این طریق بتوان تسهیلات بیشتری در اختیار فعالان اقتصادی قرار داد.

حسین زاده مشتری مداری را یکی از الزامات مهم بانکداری دانست و خاطرنشان کرد: نباید هیچ مشتری ناراضی از شعبه خارج شود، بنابراین روسای ادارات امور شعب و روسای شعب باید بر این موضوع به طور جدی نظارت کنند.

مدیرعامل بانک ملی به تحول رخ داده در این بانک با توسعه و معرفی محصولات به روز و جدید اشاره کرد و گفت: خوشبختانه گستره این خدمات در حال توسعه یافتن است و به زودی محصولات تازه ای نیز معرفی خواهد شد، اما مهمتر از تولید این محصولات، معرفی آنها به مشتریان به ویژه مشتریان بزرگ و سازمانی است.

او با تاکید بر این که نظام بانکداری به سمت دیجیتالی شدن در حال حرکت است، ادامه داد: خواسته وزارت امور اقتصادی و دارایی از ما نیز پیشگام بودن در این حوزه است؛ ضمن این که بانکداری دیجیتال، هزینه های بانکداری را نیز به شدت کاهش می دهد.

حسین زاده تحت وب شدن شعب بانک ملی ایران را انقلابی در این بانک خواند و گفت: طبیعی است که پیاده سازی یک سیستم جدید در گستره 3500 شعبه با بیش از 15 هزار کاربر، ممکن است اشکالاتی نیز داشته باشد، اما هیچ چیز نباید مانع ازخدمت رسانی درست و سریع به مشتری شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران ادغام شعب در مکان های ممکن و آزادسازی منابع حبس شده را لازم و اساسی خواند و اظهار کرد: کارهای زیربنایی بسیار خوبی در بانک انجام شده که یکی پس از دیگری رونمایی می شود و آثار آن هم در ظاهر بانک و هم در صورت های مالی نمایان خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا