لنوو هدست هوشمند واقعیت افزوده تولید کرد

کارکنان شرکت ها و موسسات مختلف با قراردادن این هدست در برابر چشمان خود می توانند فعالیت های مختلف شغلی را انجام دهند. شرکت سازنده مدعی است هدست یادشده به گونه ای طراحی شده که حتی در صورت استفاده طولانی مدت خستگی ایجاد نمی کند.

این هدست مجهز به سیستم عامل اندروید ۳۸۰ گرم وزن دارد و در آن از پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ شرکت کوالکوم استفاده شده است. ابعاد مناسب این هدست قرار دادن آن در جیب را هم به راحتی ممکن می کند.

ارائه خدمات گرافیکی سه بعدی و نمایش متن به صورت سیال در برابر چشمان کاربر، ارائه دستورالعمل ها و هشدارهای آنی و اطلاعات اضافی در مورد محیط اطراف از جمله کارکردهای این هدست واقعیت افزوده است. نسبت تصویری ۱۶ به ۹ و میدان دید ۴۰ درجه هم از جمله قابلیت های نمایشگر این هدست است. همچنین دقت تصاویر این هدست به ازای هر چشم ۱۰۸۰ پیکسل است.

لنوو برای این هدست پلاتفورم خاصی در نظر گرفته که امکان طراحی نرم افزارهای مختلف برای آن یا به روزرسانی نرم افزارهای موجود وجود دارد. این نرم افزارها هدایت خدمات واقعیت افزوده هدست مذکور را با حرکات دست، سر یا چشم و همین طور از طریق فرامین صوتی ممکن می کنند. این هدست با یک بار شارژ باتری برای چهار ساعت قابل استفاده است و ماه آینده به بازار می آید.

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا