چرخه فرآیندی خدمات بانک توسعه تعاون در مسیر نظام‌مندی

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در نوبت صبح دومین روز کارگاه آموزشی مدیران ارشد، ستادی و استانی بانک توسعه تعاون در سالن اجتماعات مدیریت شعب استان مرکزی گفت: تحقق مطلوب شاخص‌های عملکردی بانک درنتیجه افزایش بهره‌وری واحدهای ستادی، استانی و شعب بانک بوده است.

وی با اشاره به اینکه حفظ، مانایی و استمرار شرایط مطلوب مهم‌تر از کسب شرایط مطلوب است گفت:آنچه عملکرد مثبت بانک را ارزشمندتر می‌کند التزام و تعهد کامل به انجام صحیح تسهیلات و تکالیف توسعه‌ای طراحی و توسعه محصول می‌باشد.

عصارزاده همچنین تدوین دقیق دستورالعمل و شیوه‌نامه اجرای محصول و تکمیل زیرساخت‌های مرتبط  فناوری را در تبیین شفاف محصول و اجرای سهل و صحیح محصول و ارائه خدمت به مشتری موثر دانست و آموزش کاربردی و برنامه دقیق فروش و بهره‌گیری از بازخورد محصول را در تجاری‌سازی و فروش انبوه محصول حائز اهمیت قلمداد کرد.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون پذیرش مشکل و اهتمام برای رفع آن، تغییر نگرش، اصلاح روش، تقویت مهارت کار جمعی و فرآیندی، نهادسازی، آموزش و مدیریت دانش، انجام اصلاحات در قالب برنامه‌ای مدون و زمان‌بندی‌شده را در فرآیند اجرای محصولات تخصصی این بانک مهم ارزیابی نمود و از موضوع چرخه فرآیندی محصولات به‌عنوان موضوع راهبردی اثرگذار بر اهداف کلان استراتژیک بانک یادکرد

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا