دورهمی بازیگران زیست‌بوم فناوری حوزه آب

هدف از این گردهمایی فناورانه که به همت ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و شتابدهنده آبان برپا است، استفاده از ظرفیت‌های علمی و توانمندی متخصصان برای حل مشکلات این حوزه است تا فعالان این زیست بوم در تعامل بیشتر با یکدیگر قرار گیرند.
در این گردهمایی همچنین صنایع نیازهای خود را با برگزاری پنل‌های تخصصی ارائه می‌دهند تا با دستاودهای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها برای رفع آن اقدام شود. همچنین این رویداد فرصتی برای معرفی دستاوردها و توانمندی‌های دانش‌بنیان‌ها فراهم می‌کند تا با برگزاری نمایشگاهی آنها را ارائه و در معرض دید صنایع مرتبط قرار دهند.
ارائه آخرین دستاوردهای فناوری و نوآوری شرکت‌های دانش‌بنیان، امضای قراردادهای تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان، کمک به تقویت توان ساخت داخلی از طریق تبادل اطلاعات فنی میان فناوران، مسئولان و سرمایه‌گذاران، آشنایی فعالان وابسته با دستاوردهای نوین و برپایی نمایشگاه برای ارائه محصولات و خدمات شرکت‌های فناور و استارتاپ‌ها از محورهای این رویداد است.
"گردهمایی فناورانه سازمان‌ها، صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها" ۹ و ۱۰ آذر ماه امسال در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا