تسهیلات 90 درصدی برای شرکت‌های دانش‌بنیان

ششمین دوره نمایشگاه بین‌‌‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی همزمان با یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ آبان ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود.

علاقمندان برای حضور در این پاویون و استفاده از تسهیلات نمایشگاه می‌توانند تا ۵ آبان ماه تقاضای خود را از طریق سامانه http://deydad.com/kish-invex-2019 ثبت کنند تا در لیست متقاضیان این تسهیلات قرار گیرند.

همچنین قراردادهای تجاری برای محصولات دانش‌بنیان که در حاشیه این نمایشگاه منعقد شوند نیز شامل تسهیلات خواهند بود. بر این اساس وام لیزینگ ۷۰ درصدی با بهره ۹ درصد تا سقف ۷۰ درصد مبلغ قرارداد توسط صندوق نوآوری و شکوفایی به متقاضیان محصولات دانش‌بنیان تعلق می‌گیرد.

براساس این گزارش، گروه مالی ملت، ایمیدرو، تامین سرمایه امید، تامین سرمایه بانک مسکن، هلدینگ خلیج فارس، بانک شهر، بانک رفاه کارگران، شرکت صنعتی و معدنی چادرملو، شرکت سنگ آهن گوهر زمین، شرکت ملی مس ایران، شرکت فولاد خوزستان، شرکت فولاد مبارکه، بیمه مرکزی، بیمه پاسارگاد، بیمه پارسیان و شهرداری‌های شهرهای مختلف کشور از جمله مشارکت‌کنندگان این دوره از نمایشگاه Kish Invex 2019 هستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا