تلفیقی از دانش و هنر در معماری

مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساخت و طراحی انواع درب و پنجره های هنری (آرت وین) به شیوه‌ای متفاوت و با روشی خاص و منحصر بفرد با کمترین هزینه و با کیفیت بالا در اصفهان انجام می‌شود.

بهرام دباغی افزود: آرت وین، نسل جدیدی از هنر گره چینی ایرانی است که با صنعت روز ساختمان تلفیق شده است. این نوع محصولات به صورت شیشه های دوجداره با ضخامت یک تا هفت سانتی‌متر ساخته می‌شود. در این محصول اِلمان‌های سنتی ایرانی در ساختمان‌های مدرن استفاده می‌شود.

تلفیق هنر سنتی در ساختمان‌های مدرن

وی ادامه داد: این محصول جایگزین مناسبی برای استفاده گره چینی دستی در سازه های جدید است که در طرح و نقش‌های بی‌شمار با توجه به سلیقه مشتری قابل اجرا است.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به ویژگی های بارز این محصول، گفت: آرت وین در انواع چارچوب های فلزی، چوبی، UPVC و … قابل نصب است. شیشه‌های دو جداره هنری عایق صدا، دما، رطوبت و اشعه های مضر نور آفتاب هستند. یکی از ویژگی های دیگر این محصول نظافت، نگهداری و تعمیر آسان آنها نسبت به گره چینی دستی است.

دباغی ادامه داد: از کاربردهای آرت وین می‌توان به تصفیه نور سفید آفتاب به طیف های نوری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه از این محصول در طراحی داخلی و خارجی ساختمان استفاده می‌شود، گفت: در بسیاری از اماکن خصوصی و عمومی شهر اصفهان از این محصول استفاده شده است.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با تاکید بر متفاوت بودن این محصول نسبت به محصولات مشابه، گفت: آرت وین مقرون به صرفه و اقتصادی است. تنوع بیشمار طرح ها و ارائه طرح دلخواه توسط مشتری نیز از دیگر مزیت های این محصول است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا