کاربران Call of Duty Mobile شگفت زده می شوند

همان طور که می دانید، نسخه موبایل بازی Call of Duty چندی است که عرضه شده و در همین مدت کم توانسته رکورد دانلود بازی های موبایلی را بشکند. از همین روی، کمپانی تولید کننده این بازی؛ اکتیویژن در تلاش است تا قابلیت پشتیبانی از کنترلرها را به این بازی اضافه کند و به این ترتیب شما قادر خواهید بود با اتصال دسته پلی استیشن یا ایکس باکس، به راحتی این بازی را انجام دهید.

مسلما افرادی که این بازی را انجام می دهند، کمتر پیش می آید تا از کنسول ها به سمت آن کشیده شوند، اما اگر شخصی بخواهد به مدت طولانی با نمایشگر گوشی بازی کند، مسملما انگشتان وی با درد محسوسی مواجه خواهد شد. متأسفانه در ابتدای عرضه، قابلیت پشتیبانی از کنترلرها به صورت پیش فرض برای این بازی در نظر گرفته نشده است و هنوز، مسئولان این کمپانی صحبتی در این مورد را به میان نیاورده اند.

در مطلبی که برای نسخه موبایل کال آف دیوتی در وب سایت Reddit ایجاد شده، بسیاری از کاربران به ویژگی پشتیبانی از کنترلر اشاره کرده اند و مسئولان اکتیویژن نیز با ارسال پیام زیر، به آن ها پاسخ داده اند: ما صدای بلند و رسای شما را شنیدیم و می دانیم که به دنبالی پشتیبانی از کنترلر در Call of Duty Mobile هستید.

آن ها همچنین به این موضوع اشاره کردند که در حال تست و توسعه این قابلیت هستند، اما از آن جا که وسواس زیادی برای این قضیه دارند و تا نهایی شدن آن، این ویژگی را در نسخه موبایل کال آف دیوتی نخواهیم دید، لذا زمان مشخصی نیز برای ارائه آن عنوان نشده است.

قابلیت های زیر نیز در صف انتشار هستند:

  • آپشن های مختلف برای لاگین کردن در بازی
  • بهبود عملیات پردازشی
  • راه های مختلف برای افراد متقلب (cheater ها)

متأسفانه تاریخ دقیقی برای بهبود ویژگی های یاد شده عنوان نشده، لذا باید منتظر ماند و دید که Activision چه زمانی تصمیم به رفع آن ها خواهد گرفت.

 

منبع: جی اس ام

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا