آمازون با پیمانکاران قاتل خود قطع همکاری کرد

به دنبال انتشار اخباری در رسانه های آمریکایی که نشان می دهد برخی پیمانکاران آمازون برای افزایش درآمد تا سرحد مرگ به رانندگان خود فشار می آورند، آمازون برای کاهش اثرات منفی این رسوایی با سه پیمانکار متخلف قطع همکاری کرد.

البته نتیجه این قطع همکاری بیکار شدن حدود ۲۰۰۰ نفر از کسانی است که برای آمازون کار می کنند و وظیفه تحویل بسته های خریداری شده توسط مشتریان آمازون را با استفاده از کامیون بر عهده دارند.

در شهریور ماه گزارش هایی در رسانه های آمریکایی منتشر شد که نشان می داد سه شرکت پیمانکار آمازون به نام های اینپکس شیپینگ، شیرد لومان و لتر راید، در اکثر موارد رانندگانی را برای راندن کامیون های حامل بسته های آمازون استخدام کرده اند که تجربه کاری بسیار اندکی داشته اند. آنها همچنین شرایط کاری بسیار دشواری را به این افراد تحمیل می کردند که شامل ساعات رانندگی طولانی و پرداخت های اندک بود.

هر یک از این رانندگان باید تنها در یک شیفت کاری هشت ساعته ۳۰۰ بسته را به مقصد می رساندند که به معنای تحویل یک و نیم بسته در هر دقیقه است که در بسیاری از موارد ناممکن بوده است. همچنین در صورت وقوع هر گونه تصادف شخص راننده یا شرکت پیمانکار و نه شرکت آمازون مسئول رسیدگی به موضوع بوده است.

طی مدت همکاری این سه شرکت با آمازون ۶۰ تصادف جاده ای جدی رخ داده که در ده مورد به مرگ و میر منجر شده است. آمازون در بیانیه ای که به دنبال قطع همکاری با این سه پیمانکار منتشر کرده مدعی شده به طور مرتب شرکت های همکار با خود را ارزیابی می کند تا وظایف خود را به نحو عالی انجام دهند.

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا