حمایت مالی از استارت آپ های دانشجویی حوزه سلامت

بهروز رحیمی در گفتگو با مهر افزود: با توجه به شعار امسال و پیرو بیانات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت کسب و کارهای نوپا و شرکت های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت های دانشگاهی، ما در صندوق رفاه دانشجویان ماموریت جدیدی را به عنوان حمایت از استارت آپ های علوم پزشکی تعریف کرده ایم.

وی افزود: در این ماموریت جدید سعی داریم با امکان سنجی و عملیاتی سازی و همکاری بین بخشی، از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت به طور ویژه حمایت کنیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت یادآور شد: به همین منظور از استارت آپ های دانشجویی حمایت می کنیم و سعی داریم با سرمایه گذاری مشترک با دانشجویان، برنامه های خلاقیت محور را توسعه بدهیم.

وی اظهار داشت: در این راستا علاوه بر حمایت از موسسات دانش بنیان از دانشجویان استعداد درخشان حاضر در این حوزه هم حمایت صورت می گیرد.

رحیمی خاطرنشان کرد: ذهن خلاق دانشجویان اصلی ترین موتور محرکه استارت آپ ها و ایده های نوین است و برنامه صندوق رفاه دانشجویان ارائه حمایت های مالی، سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات به طرح ها و ایده های خلاقانه و کارآفرین دانشجویی است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تاکید کرد: صندوق مصمم است با استفاده از ظرفیت های قانونی امکان ارائه تسهیلات به استارت آپ های حوزه سلامت که از سوی دانشجویان ارائه می شود، را فراهم کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا