ورزش با کمک مربی ویدئویی

چرا با استفاده از کامپیوتر، تلفن همراه هوشمند یا تبلت خود از برنامه های آنلاین آموزش تناسب اندام که یک مربی حرفه ای در آنها به شما آموزش می دهد استفاده نمی کنید؟ نمونه های زیادی از این برنامه ها و تمرین های آنلاین موجود است.

برخی وب سایت ها آموزش های زنده دارند که در آن مربی ضمن آموزش می تواند شما را ببیند و حرکات شما را اصلاح کند. سایت های دیگری هم هستند که برنامه های سفارشی خاص هر فرد دارند که می توان از طریق ویدئوها یا با استفاده از یک اپلیکیشن از آن استفاده کرد. بسیاری از این برنامه ها می توانند پیشرفت شما را رصد کنند و در صورت نیاز موارد تازه ای را به شما پیشنهاد کنند.

برخی از این برنامه ها این قابلیت را دارند که وقتی یک ویدئو در حال ورزش از خود بفرستید به صورت ماهانه به شما مشاوره تلفنی می دهند و به صورت متنی به سوالات شما پاسخ می دهند. ضمن جستجو برای گزینه های مناسب، دقت کنید که مربیان حاضر در این برنامه ها از سوی یک مرجع معتبر ورزشی تایید شده باشد.

به دنبال منابع معتبر باشید و نظرات مردم در شبکه های اجتماعی را بخوانید. مراقب وعده های غیر واقعی باشید. هزینه های شرکت های مختلف را با هم مقایسه کنید تا بدانید در ازای پولتان قرار است چه چیزی به دست بیاورید.

آموزش آنلاین برای همه مناسب نیست به ویژه اگر اندام نا مناسبی داشته باشید یا دچار بیماری خاصی باشید. اما حتی در این صورت هم پس از ارزیابی و معاینه شخصی و داشتن برنامه ورزشی منظم خاص هر فرد می توان از این آموزش ها استفاده کرد.

مترجم: محسن حدادی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا