محبوب‌ ترین و جذاب‌ ترین شهر برای گردشگران

 بر اساس آخرین آمار، پایتخت تایلند میزبان بیش از 22 میلیون مسافر از نقاط مختلف جهان بوده است. پاریس و لندن با بیش از 19 میلیون گردشگر با اختلاف بسیار کم نسبت به هم در رتبه‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

بانکوک با 9 میلیون نفر جمعیت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهر‌های جهان، از جذابیت خاصی برای گردشگران بین‌المللی برخوردار است. ازجمله این جذابیت‌ها می‌توان به معابد و کاخ‌های زیبا مانند معبد وات آرون (Wat Arun)، مراکز خرید جذاب مانند بازار مد پلاتینیوم (Platinum Fashion Mall) و طبیعت بی‌نظیرش مانند سافاری وُرلد (Safari World) اشاره کرد. البته که این‌ها فقط نمونه‌ای از تعداد بسیار زیاد جاذبه‌های محبوب‌ترین مقصد گردشگری جهان در سال 2018 محسوب می‌شوند.

طبق برخی از گزارش‌ها، صنعت گردشگری تایلند با حدود درآمد 20 میلیارد دلار (منبع عدد: سایت مَستِر کارت) در سال حدود 20% از کل تولید ناخالص داخلی (Gross Domestic Product) این کشور را تشکیل می‌دهد. همچنین طبق پیش‌بینی‌ها و با توجه به دلیل تغییراتی که در بخش قدرت پول ملی تایلند و وضعیت اقتصاد جهانی رخ خواهد داد، رشد بخش گردشگری این کشور با رونق بیشتری همراه می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا