اتومبیل رباتیکی که به سوالات پاسخ می دهد

شرکت EDAG که قبلا با تولید خودروهای ساخته شده با چاپگر سه بعدی و خودروهای ورزشی کمپینگ مشهور شده بود، خودروی هوشمند جدیدی به نام سیتی بوت تولید کرده که به صورت ماژولار و خودران طراحی شده و می تواند وظایف مختلفی را در محیط های شهری بر عهده بگیرد.

خودروی یادشده در بدو راه اندازی به سرنشینان خود سلام کرده و می گوید سلام، من سیتی بوت هستم و آینده حرکت در شهرها در دست من است. از پاسخگویی به سوالات احتمالی شما خوشحال می شوم.

این خودروی شش چرخ از امکانات تفریحی و چندرسانه ای برای سرگرم کردن کودکان نیز برخوردار بوده و امکان تغییر در نحوه چینش صندلی ها و فضای داخلی کابین آن نیز وجود دارد. خودروی یادشده به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته قابل استفاده بوده و از سوخت هیدروژنی در کنار باتری های برقی برای حرکت استفاده می کند.

با توجه به طراحی ماژولار می توان ابعاد این خودرو را هم تغییر داد تا از آن در قالب ون، کامیون، خودروی دونفره شهری و غیره استفاده شود. مدل های کوچک تر این خودرو می توانند با چهار چرخ حرکت کنند. سیتی بوت همچنین می تواند با خودروهای دیگر هوشمند ارتباط برقرار کند. سیستم های سفارش و پرداخت آنلاین هم برای این خودرو پیش بینی شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا