پیام‌های مدت‌دار و ناپدیدشونده در واتس آپ

قابلیت ارسال پیام‌های ناپدیدشونده به کار افرادی می‌آید که باید اطلاعات حساسی را ارسال کنند که نمی‌خواهند برای همیشه در دسترس باشد. پیش‌تر این قابلیت را در پیام‌رسان تلگرام دیده بودیم که به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از امکان ارسال چت‌های خصوصی پیام‌های ناپدیدشونده بفرستند. جی‌میل نیز در طراحی مجدد سال گذشته خود، ویژگی مشابهی را به امکاناتش افزود.

به گزارش WABetaInfo ، ویژگی ارسال پیام‌های ناپدید شونده در واتساپ هنوز در مراحل مقدماتی توسعه قرار دارد و احتمالا دچار تغییراتی خواهد شد. این قابلیت در فرم فعلی خود امکان فرستادن پیام‌هایی را به کاربران می‌دهد که یا بعد ۵ ثانیه ناپدید می‌شوند یا بعد از یک ساعت و هیچ گزینه دیگری بین این دو گزینه وجود ندارد. افزون بر این، آن طور که به نظر می‌رسد در زمان حاضر استفاده از این قابلیت تنها به چت‌های گروهی محدود است.

قابلیت جدید ارسال پیام‌های ناپدید شونده نخستین بار در نسخه ۲.۱۹.۲۷۵ نرم‌افزار اندرویدی این پیام‌رسان ظاهر شد اما به گفته WABetaInfo که اولین بار به وجود آن پی برد، هنوز برای تمام کاربران نسخه بتا قابل استفاده نیست.

هنوز جزئیات بیشتر در مورد این که این قابلیت از چه زمانی در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت و ظرفیت های نهایی آن چه خواهند بود، در دست نیست.

منبع:ایرنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا